פספורטכארד פתחה חדר מצב שישלח התרעות בזמן אמת לישראלים בחו"ל
פספורטכארד, חברת ביטוחי הנסיעות והרילוקיישן, הודיעה היום (ב') על פתיחת חדר מצב שיספק, באמצעות אפליקציה חדשנית ייעודית שפותחה בקבוצת פספורטכארד, התרעות בזמן אמת למטיילים ישראלים בחו"ל.
"השירות החדש, שיהיה זמין ללא תשלום לכל הישראלים ללא קשר לחברה שבה הם מבוטחים, נועד לתת מענה לצורך הגובר במידע מוקדם ומהימן בעקבות התגברות האיומים הביטחוניים ברחבי העולם וגילויי האנטישמיות", נמסר מהחברה.
חדר המצב יהיה מאויש 24/7 בנציגים שהוכשרו לטפל באירועי חירום והוא יעניק מידע עדכני באמצעות אפליקציה ייעודית וידווח על ידי התרעות בדחיפה (Push Notification) על אירועים חריגים בעלי אופי מסוכן, הפגנות, שביתות ואסונות טבע ברחבי העולם.
עוד מציינים בפספורטכארד, כי המידע שיימסר לישראלים בחו"ל יתבסס על מקורות מודיעין מהימנים וכן מדיווחים ממטיילים ישראלים שיאומתו על ידי חדר המצב.
"החיבור הרציף באמצעות האפליקציה הייעודית ל'חדר המצב' יאפשר משלוח התרעות בזמן אמת, מבוססות מיקום, על אירועים חריגים בעלי אופי מסוכן, הפגנות, אסונות טבע, שביתות ועוד. בנוסף השירות יאפשר חיוג מיידי לשירותי החירום המקומיים ביעד הנסיעה, וגם קבלת מידע על אירועים עתידיים שצפויים ביעד הנסיעה עוד לפני ההגעה אליו, כדוגמת הפגנה אנטי-ישראלית, או דיווח על אירועים בעלי אופי מסוכן שבהם נתקלו מטיילים ישראלים באזור".
כמו כן, חדר המצב ידע כאמור להעביר התרעות מיידיות (Push Notifications) לטלפון הנייד מרגע שזוהתה כניסה לאזור שיש בו התרעה פעילה.
"אחד הפיתוחים הטכנולוגיים החדשניים שנכנסו כחלק מיכולות חדר המצב מבוסס על מציאות רבודה (Augmented Reality) המאפשרת לצוות חדר המצב להנחות בזמן אמת על נתיבי מילוט וחילוץ מאזורים מסוכנים במצבים מסכני חיים", נמסר מהחברה.
יוסף חדאד, מנכ"ל עמותת "ביחד – ערבים זה לזה", יהיה הפרזנטור של הקמפיין, כאשר את השכר על עבודתו הוא יעביר לתרומות למען ההסברה הישראלית.
86% מהטסים לחו"ל: תחושת הביטחון – השיקול המרכזי בבחירת יעד הנסיעה
בסקר שביצעה חברת פספורטכארד לקראת פתיחת חדר המצב עלה כי 86% מהטסים לחו"ל דיווחו כי אחרי 7 באוקטובר תחושת הביטחון ביעד הנסיעה הפכה לשיקול מרכזי בבחירתם. בנוסף עולה מהסקר כי רק 20% מהמטיילים הישראלים בחו"ל יודעים כיצד ליצור קשר עם שירותי החירום המקומיים. באמצעות היכולות החדשות של חדר המצב יינתן מענה מדויק לנושאים אלה, באירועי חירום תתגבש תמונת מצב מיידית אודות המטיילים ישראלים שהורידו את האפליקציה לצורך מעקב שוטף והגברת תחושת הביטחון של המטיילים. כמו כן, האפליקציה תאפשר למשתמש להתקשר ישירות לשירותי החירום המקומיים ביעד בו שוהה.
"המציאות הביטחונית לישראלים שנמצאים ברחבי העולם בעקבות 7 באוקטובר השתנתה לרעה. השילוב בין טכנולוגיה מתקדמת לבין צוות אנושי ומיומן הוא החידוש שהביאו פספורטכארד. הטכנולוגיה תאפשר לחדר המצב להיות יעיל יותר באירועי חילוץ ברחבי העולם, בעיקר בזכות הטכנולוגיה שתשפר את היכולת לאתר את המקום בו נמצא המטייל שבמצוקה", אמר עמידרור בכנס.
הוא הוסיף כי "חדר המצב יגביר את תחושת הביטחון של הטסים לחו"ל בכך שיאפשר להעביר מידע בזמן אמת על אירועים העלולים לסכן ישראלים ברחבי העולם. כמו כן, מדובר בשירות שיסייע לישראלים לקבל החלטות הנוגעות לשמירה על ביטחונם ובטיחותם בחו"ל".
רונית סגל, מנכ"לית פספורטכארד: "עבדנו על פיתוח השירות החדשני הזה מסביב לשעון החל מ-8 באוקטובר, במטרה לאפשר לישראלים שחוזרים לטוס לחו"ל להרגיש בטוחים יותר. מתוך הבנה שכוחנו באחדותנו, החלטנו להעניק את השירות ללא תשלום לציבור הרחב".
אלון קצף, נשיא קבוצת פספורטכארד: "משימתנו תמיד היתה להעניק ללקוח תחושת ביטחון. עד עתה היה זה בטחון שאם יקרה משהו, אנו נהיה שם NO MATTER WHAT! ב-8 באוקטובר החלטנו לבצע השקעה בסך 20 מיליון שקלים ולהקים חדר מצב אקטיבי ייעודי שמצויד בטכנולוגיה המתקדמת ביותר. היום אנו מכריזים בגאווה על הרחבת הקטגוריה של ביטוח הנסיעות לחו"ל והוספתו של שירות יוזם שמטרתו להקטין את הסיכון לקרות אירוע בחו"ל. מעתה, ביטוח הנסיעות יכלול בנוסף לשירותים המגיבים, גם שירותים יוזמים שיפחיתו סיכונים ויוסיפו לתחושת הביטחון".
את הכנס הנחה אלון מעברי, סמנכ"ל חטיבת הסוכנים ונקודות הפצה בפספורטכארד.
כתבות נוספות
מדיהו מציגה פתרון לכשל בתחום בריאות הנפש
"חדשנות זו לא רק טכנולוגיה – היא מוצרית, שירותית"
תמונה מעט מורכבת ומגמות מעורבות
ישראל מזדקנת בקצב מהיר – הכשלים בביטוח הסיעודי והפתרונות
צוות חילוץ של פספורטכארד איתר זוג ישראלים מנותקי קשר בעקבות רעידת האדמה בטאיוואן
כניסה לחשבון שלי
(באמצעות קוד חד פעמי)שמסתיים בספרות {{phone-four-last-digits}}
אנא הזן את הקוד שקיבלת