מדיהו השיקה כתב מינוי ללקוחות החוזרים מחו"ל בעקבות אירוע רפואי
Mediwho השיקה כתב מינוי חדש בשם ‘Mediwho Fly’. מדובר על מערכת שנועדה לתת מענה ללקוחות החוזרים מחו"ל אחרי שחוו אירוע רפואי, ולשקף להם את הזכויות המגיעות להם, לתת להם סיוע בקביעת התורים ולתמוך בימים שהם הכי קריטיים להמשך הטיפול בארץ.
לדברי החברה, זו "מערכת ידידותית לסוכן, טכנולוגיה חדשנית המפשטת את תהליך רכישת המינוי. באמצעות מערכת זו, הסוכנים יצטרכו לציין את תאריכי הטיסה והחזרה ארצה, מספר הנוסעים והפרטים המזהים בקלות ובמהירות וכל זאת לפני עלייתם לטיסה; והכל בשקיפות מלאה מול הלקוחות".
"אחד הדברים החשובים ביותר שצריך לעשות לאחר רכישת כרטיס הטיסה לחו״ל, הוא לרכוש ביטוח נסיעות לחו״ל באמצעות סוכן ביטוח בחברת הביטוח", מציינים במדיהו ומסבירים: "אחת הבעיות העיקריות של נוסעים אשר חוו אירוע רפואי בחו"ל היא עם חזרתם ארצה ונחיתתם בישראל. הם למעשה נתקלים בקושי כי הם לא יודעים היכן להמשיך את הטיפול, לא יודעים מה הזכויות המגיעות להם, ממי הם מקבלים את הזכויות, ואיך בכלל מנהלים את כל האירוע הזה. ביטוח נסיעות לחו"ל בדרך כלל אינו מעניק המשך טיפול בישראל מהרגע שהמטייל נוחת בחזרה בישראל ובכך מטיילים רבים נאלצים לשלם כספים לא מבוטלים על טיפולים בארץ מכספם".
במדיהו מוסיפים כי בחברה ניתחו במשך חודשים את הצורך, ביצעו סקרי דעת קהל, בחנו מול הסוכנים את הצורך של הלקוחות וגילו שאחד המרכיבים החשובים עם החזרה ארצה היא לדעת איך להמשיך את הטיפול ולנהל את האירוע. "לרוב, השבים ארצה לא מכירים את הזכויות שלהם מקופות החולים, מחברות הביטוח מהביטוח הלאומי ומארגונים נוספים. הנוסעים לא יודעים להתמודד עם הבירוקרטיה ולרוב לא יודעים לחשב את מסלול הטיפול עם שובם ארצה לאחר האירוע. בכדי לקבל את טיפול הנכון והמהיר גם לאחר הנחיתה".
לדברי החברה, "בעוד שהנוסעים שחוזרים למדינת ישראל נאלצים להתמודד עם תורים ארוכים, חדרי המתנה עמוסים, תורים לטווח הרחוק ועלויות גבוהות של טיפולים, נוסעים אשר רכשו ‘Mediwho Fly’ זכאים לטיפול מהיר בבירוקרטיה מול כל קופות החולים, חברות הביטוח והביטוח הלאומי, שירותי אמבולנס, טיפולי פיזיותרפיה והידרותרפיה, תיאום והקדמת תורים ל-MRI ו-CT, רנטגן ואולטרסאונד עד הבית. בנוסף חשוב מאוד באירועים מסוימים זכאות לתא לחץ".
מיקי קופל, מנכ"ל מדיהו: "לאחר חודשים של הבנת הצרכים, חשבנו ביצירתיות ופיתחנו מוצר שהוא חובה. הרעיון לתת מענה ללקוחות ולשקף להם את הזכויות המגיעות להם, לתת להם סיוע בקביעת התורים ולתת כתף בימים שהם הכי קריטיים להמשך הטיפול בארץ. העלות שווה לכל כיס והיא זניחה למול השירות המוצע".
כתבות נוספות
מדיהו מציגה פתרון לכשל בתחום בריאות הנפש
"חדשנות זו לא רק טכנולוגיה – היא מוצרית, שירותית"
תמונה מעט מורכבת ומגמות מעורבות
ישראל מזדקנת בקצב מהיר – הכשלים בביטוח הסיעודי והפתרונות
צוות חילוץ של פספורטכארד איתר זוג ישראלים מנותקי קשר בעקבות רעידת האדמה בטאיוואן
כניסה לחשבון שלי
(באמצעות קוד חד פעמי)שמסתיים בספרות {{phone-four-last-digits}}
אנא הזן את הקוד שקיבלת