"האלמנטרי הוא אולי המקום היחיד שבו פעם בשנה אתה חייב לייצר קשר עם הלקוח והחדשנות יכולה לסייע"
דודי עוז, סמנכ"ל, מנהל מערך הסוכנים בתחום הביטוח הכללי בהפניקס, הסביר כי כלים חדשניים יכולים לסייע מול הלקוח שלפעמים יעדיף פתרון מהיר על פני שיחה עם סוכן
מערכת עדיף
14.04.24 | 18:33
1 דקה
מימין: ירדן פלד ודודי עוז
כתבות נוספות
עלייה חדה במהירות שבה פושעי סייבר מנצלים פגיעויות חדשות
פורטינט, חברה הפועלת בתחום אבטחת סייבר ומניעה את האיחוד בין ביצוע...
מערכת עדיף
07.05.24
3 דקות
הירידה במחירי פוליסת ביטוח רכב נבלמה באפריל
מבדיקה שנערכה במחלקת המחקר והאנליזה ב-Wobi, עולה כי מחירי פוליסות...
מערכת עדיף
07.05.24
2 דקות
איילון משיקה מחלקות ייעודיות לעסקים גדולים
איילון ביטוח מציגה מבנה ארגוני חדש של ענף ביטוח כללי-עסקי, המחולק...
מערכת עדיף
07.05.24
2 דקות
קנט: היקף נזקי מזג האוויר לחקלאות בחורף האחרון – יותר מ-150 מיליון שקלים
קנט, הקרן לביטוח נזקי טבע בחקלאות, פרסמה את סיכום נזקי מזג האוויר...
מערכת עדיף
06.05.24
3 דקות
סופוס: תשלומי כופר זינקו ב-500% בשנה האחרונה
תשלום הכופר הממוצע זינק ב-500% בשנה האחרונה. כך בדוח תוכנות הכופר...
מערכת עדיף
02.05.24
4 דקות
כניסה לחשבון שלי
(באמצעות קוד חד פעמי)
שלחנו לך קוד אימות למכשיר הטלפון
שמסתיים בספרות {{phone-four-last-digits}}
אנא הזן את הקוד שקיבלת
שמסתיים בספרות {{phone-four-last-digits}}
אנא הזן את הקוד שקיבלת
טרם נרשמת? הרשם עכשיו
ליציאה לעמוד הבית לחץ כאן
מנויים וחברי קהילת עדיף
רק לכם הרשאה לעמוד זהאתר 'עדיף פלוס' מספק לקהילת הביטוח והפיננסים מעטפת שירותים שתסייע להם להתעדכן, להתנהל ולהתקדם בענף.
בסיום תהליך רישום מהיר, נכיר אותך ונפתח לך הרשאה של חבר קהילה.
מיון לפי:
תאריך(סדר עולה)
{{modal-message}}