תקלות במסלקה: סוויפטנס מפצה את משתמשי המערכת
לקוחות שנרשמו למסלקה הפנסיונית לפני ה-1 בספטמבר וקיבלו שירות חלקי יוכלו להשתמש במערכת ללא תשלום עד ה-15 באוקטובר, כך עולה מתגובתה של סוויפטנס לפנייה של לשכת סוכני הביטוח בדבר תקלות במסלקה. כמו כן, הודיעה סוויפטנס כי תוקף השימוש לפעולות שנרכשו עד ה-1 בספטמבר 2013 הוארך ויהיה תקף עד ה-15 באפריל 2014.
הלשכה פנתה לסוויפטנס, המפעילה את המסלקה הפנסיונית, בעקבות תלונות של סוכנים אודות תקלות שונות בעת פנייתם למסלקה. בעקבות הפנייה התקיימה פגישה בין נציגי סוויפטנס עמוס מרום, המנכ"ל ושחר אביבי, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי, לבין נציגי הלשכה אודי כץ, מוטי קינן ורם אמית, ונדונו בעיות התפעול.
סוויפטנס מסרה כי הם עושים כל מאמץ לפתור את התקלות אשר התגלו בתוכנת המערכת ומקשות על מתן השירות עד ה-15 באוקטובר 2013, המועד המחייב את קהל המפיצים בשימוש במסלקה. עוד נמסר שעד למועד זה ישוחררו באופן הדרגתי מהדורות תיקון שיקלו וישפרו את השימוש במערכת. ההחלטה בנוגע להארכת תוקף הפעולות שנרכשו עד לתחילת ספטמבר התקבלה, לדברי סוויפטנס, מתוך רצון להעמיק את השימוש במערכת ולאפשר התנסות בכל רכיביה.
הכשלים שאותרו במסלקה מאז הפעלתה הביאו את אגף שוק ההון לדחות ל-15 באוקטובר את כניסתה לתוקף של חובת השימוש במסלקה לצורך קבלת מידע חדש חד פעמי, שאינה כוללת פרטי זיהוי של מוצר פנסיוני. במקביל, הודיע האגף על דחיית כניסתו לתוקף של חוזר ייפוי הכוח. חובת השימוש במסלקה למפיצים וחוזר ייפוי הכוח היו אמורים להיכנס לתוקף כבר ב-1 בספטמבר 2013. לדברי פרופ' עודד שריג, הממונה על שוק ההון היוצא, המהלך נועד "לייצב את המערכת ואת העבודה השוטפת באמצעותה".
כזכור גורמים בענף הביטוח טענו לאחרונה כי ישנן תקלות רבות בתפעול השוטף של המסלקה, וכי המערכת בוסרית ואינה בשלה לפעילות מלאה. בנוסף נטען כי היקף הפעילות המצומצם מונע תהליך מקיף של למידה וטיפול בכשלים הקיימים, וקיימת בעיה עם מוכנותה של המסלקה בקליטת נתונים ובמתן שירות.
לשכת סוכני הביטוח פנתה לחבריה וביקשה מהם ליידע אותה על קצב שיפור המערכת והשירות, במטרה להמשיך ולפעול לשיפור השירות והתפעול.
כתבות נוספות
פרשת יונט קרדיט: כתבי אישום יוגשו בכפוף לשימוע
פלטפורמת X בחרה בקמפיין של מיטב בית השקעות כ"סיפור הצלחה"
איילון השיקה תכנית מנטורינג למפקדים משוחררים
מנהלות אחריות תאגידית בחברות בכירות השתתפו בקורס בתחום שנערך במשרדי AIG
שפה תקשורתית חדשה ולוגו חדש לכלל ביטוח
כניסה לחשבון שלי
(באמצעות קוד חד פעמי)שמסתיים בספרות {{phone-four-last-digits}}
אנא הזן את הקוד שקיבלת