תחרות מצטייני המחשוב 2024 של אנשים ומחשבים: שתי זכיות להכשרה
הכשרה זכתה היום (א') באותות הצטיינות בזכות שני פרויקטים בקטגוריית הטרנספורמציה הדיגיטלית, חדשנות במערכות הליבה והאנליטיקה: היפר אוטומציה של ניהול תביעות רכב ופרויקט ייעודי להשקת מערכת סקרים לענפי הביטוח הכללי.
יבגני וולפין, סמנכ"ל, ראש אגף מערכות מידע בהכשרה חברה לביטוח: "אותות ההצטיינות מבטאות את המיקוד שלנו בפיתוח פתרונות מתקדמים לשיפור בתהליכי העבודה על מנת לייצר חוויית שירות טובה יותר הן לסוכנים והן לעובדי הכשרה".
גבי מנע, מנהל הפיתוח הוסיף כי "בבסיס של כל פיתוח תהליך דיגיטלי חדש אנו קשובים לצרכים העולים מהשטח, מזהים את נקודות הממשק הדורשות חשיבה אחרת ומייצרים פתרונות בהתאם".
מהכשרה נמסר כי פרויקט היפר אוטומציה לניהול תביעות רכב מבוסס על מערכת חדשה לניהול תביעות של חברת MOSAICS המשפרת משמעותית את תהליכי העבודה, מקצרת זמני טיפול ומשפרת את תהליכי הבקרה. המערכת מתממשקת למערכת הליבה באמצעות מימוש היפר אוטומציה של כל הממשקים התפעוליים של אגף התביעות, ותוך שמירה בצורה מלאה על הלוגיקה העסקית והמידע המנוהלים במערכת הליבה. בנוסף כוללת המערכת אינטגרציה מלאה עם מערכות נלוות כגון מערכת ה-CRM וארכיון המסמכים, כמו גם מערכות נוספות מחוץ לחברה.
באשר למערכת הסקרים Officer, נמסר כי היא מאפשרת לנהל את כל סוגי הסקרים הנדרשים לענפי הביטוח הכללי. החתם או הסוכן מבצעים הזמנה של הסקר ישירות מתהליך הפקת הפוליסה ויכולים לעקוב אחר התקדמות הסקר בפורטל הסוכנים. הסוקר מקבל אוטומטית הזמנה לביצוע הסקר וממלא שאלון קצר בתהליך דיגיטלי הניתן לביצוע בכל ממשק הנח לו. למערכת ממשק דו-כיווני עם מערכת הליבה של החברה וכן עם מערכת התשלומים. המערכת פותחה על בסיס מנוע ניהול התהליכים של חברת Officer כמודול חדשני נוסף במערכת הליבה של קומטק, במסגרת השותפות בין קומטק לצ'יף אוטומיישן אופיסר.
כתבות נוספות
המכללה לביטוח ופיננסים קיימה השתלמות בריאות בדגש על טכנולוגיות מתקדמות ואביזרים רפואיים
איגוד מנהלי הפמילי אופיס הצטרף לארגון להב
היום בכנסת: כנס ראשון של שדולת סוכני הביטוח
מחוז ירושלים בלשכה קיים כנס מקצועי לכ-80 סוכנים
סוכני הביטוח עם אלטשולר שחם ביום המעשים הטובים
כניסה לחשבון שלי
(באמצעות סיסמה קבועה)שמסתיים בספרות {{phone-four-last-digits}}
אנא הזן את הקוד שקיבלת