שומרה במקום הראשון במדד שביעות הרצון של הסוכנים בביטוח כללי
חברת הביטוח שומרה זכתה במקום הראשון במדד שביעות הרצון של סוכני הביטוח בתחום הביטוח הכללי עם הציון 7.68. לאחריה דורגו כלל ביטוח (7.26), מגדל (7.19), הראל (6.98), הפניקס (6.88), איילון (6.85), הכשרה (6.74), שלמה ביטוח (6.7) ובמקום האחרון מנורה מבטחים (6.35).
כך עולה מהסקר של לשכת סוכני הביטוח שתוצאותיו הוצגו היום (ג') בוועידה השנתית של הלשכה באילת. הסקר נערך בחודשים אוקטובר-נובמבר באמצעות מכון שריד ובהשתתפות 723 סוכנות וסוכני ביטוח.
שביעות הרצון נמדדה בין היתר באמצעות הערכים: טיפול בתביעות, מקצועיות העובדים וזמינותם, גמישות החיתום, הוגנות בתשלום תביעות ושקיפות בחישוב העמלות.
שומרה זכתה במקום הראשון ב-5 מדדים: זמני התגובה של הצוות המטפל (8.18), הוגנות בתשלום תביעות (7.8), נכונות לתשלום מלפנים משורת הדין (6.84), רמת המקצועיות של העובדים בחברה (8.05) ושביעות רצון כללית מאיכות השירות (8.34).
איילון זכתה במקום הראשון במדד: גמישות החברה במתן פתרונות לכיסויים ביטוחיים (6.55).
מנורה מבטחים דורגה במקום האחרון ב-4 מדדים: זמני התגובה של הצוות המטפל (6.66), הוגנות בתשלום תביעות (6.34), רמת המקצועיות של העובדים בחברה (6.67), וגמישות החברה בפתרונות לכיסויים ביטוחיים (5.86).
איילון דורגה במקום האחרון בפרמטר נכונות לתשלום לפנים משורת הדין (5.75).
בנוסף, הסקר בחן מול אלו חברות הסוכנים צמצמו את הפעילות שלהם בשנה האחרונה. 35% מהמשיבים צמצמו את הפעילות שלהם בחברת שלמה ביטוח. 25% ציינו את מנורה מבטחים, 22% צמצמו את פעילות בהפניקס, 17% צמצמו פעילות בהראל, 16% ציינו את איילון, 15% ציינו את שומרה, 12% השיבו מגדל ו-11% את כלל ביטוח.
כמו כן, הסקר בחן את שביעות הרצון של סוכני הביטוח מספקי השירותים בתחום האלמנטרי. במקום הראשון דורגה שלמה סיקסט (8.34), ולאחריה קופל גרופ (7.98) ושגריר (7.25).
כתבות נוספות
At-Bay משיקה שני פתרונות אבטחת סייבר חדשים
אושרה הגשת תביעה ייצוגית נגד שומרה
הממונה על שוק ההון בטיוטת עמדה: אין להפלות מבוטחים ומועמדים לביטוח בביטוחי רכב על בסיס מיקום גיאוגרפי
שריפות משנות שוק
קנט: שיא של תשע שנים בהיקף הנזקים לחקלאות
כניסה לחשבון שלי
(באמצעות סיסמה קבועה)שמסתיים בספרות {{phone-four-last-digits}}
אנא הזן את הקוד שקיבלת