"על כל מרכיבי ההפקה בכנס לתמוך במסר המרכזי"
מיקי יקואל, סמנכ"ל שיווק ומכירות בעדיף, הציג היום (ה') ב'כנס הכנסים' שקיימה עדיף כנסים בווילה בגני התערוכה בתל אביב, את הדרך האפקטיבית להעברת תוכן ללקוח, שישרת את מטרות הכנס. "כאשר אני בוחן את הפעילות של עדיף כנסים ב'תוכן 360', ניתן לחלק אותה על פני ציר הזמן – לפני הכנס, במהלכו ולאחריו".
לדבריו, 'תוכן 360' מתבסס על גישה הפועלת ב-5 מרחבים שונים: התוכן שנאמר על הבמה, התוכן הקיים במרכיבי הפקה, תוכן לא פורמלי, תוכן באולם וכן תוכן שיווקי. "ההרצאות צריכות להיבנות על בסיס התוצאה שצריכה להתקבל באמצעות המצגות שמלוות אותן, ובאמצעות הדרך בה המרצה מעביר בפועל את התוכן. אף דברי ההנחיה בכנס צריכים להיות מהודקים היטב, ותפקידם לחבר את כל החלקים. למעשה, על כל מרכיבי ההפקה בכנס לתמוך במסר המרכזי, שכן חיוני שכל החלקים יהפכו יחד לפאזל שלם".
יקואל ציין כי במידה ומשולב פאנל בכנס, יש לוודא שאף הוא ישרת את מטרות הכנס וקיימת חשיבות רבה להנחות את מנחה הפאנל על מנת שזה יצור שאלות רלוונטיות שיאירו נושא מזווית ייחודית ובלתי צפויה. "כנס שיש בו מחלוקת מעורר עניין אצל המשתתף, ודיבייט הוא דרך מצוינת להציג תוכן מכמה זוויות ראייה", הוא מוסיף. "גם סרטונים צריכים להיות מכווני תוצאות. אל מול הבמה יושב הקהל, ולכן קיימת חשיבות רבה להעברת התוכן הוויזואלי בצורה נכונה ואפקטיבית. ניתן להקצות למשתתפים דפי כתיבה, אפשר לחלק ברושור שנושא מסרים שתוכננו לבאי הכנס, ניתן להכין לפני הכנס עיתון שממוקד מראש בכנס ומטרותיו, ואפשר ללכת יותר רחוק ולהפיק חוברת לכנס, שיש בה ערך מקסימלי למשתתף שלכם. המספר המועט של החוברות שאנו אוספים בסוף הכנס מעיד על כך שאכן מדובר בכלי עבודה יעיל עבור המשתתפים".
"התוכן השיווקי מטרתו להעצים את הכנס", המשיך יקואל לפרט את מרחבי גישת 'תוכן 360'. "יש פעולות שנעשות לפני הכנס – כדוגמת הזמנות 'Save The Date' סטנדרטיות לצורך יצירת עניין ראשוני בכנס המתקרב, וניתן ללכת צעד נוסף ולבנות קמפיין שיווק מקדים יצירתי. פרט לשימוש באמצעי התקשורת המסורתיים, הקמפיין יכול להתרחב לסדרה של פעילות יחסי ציבור, שמכינה את הקרקע באמצעות ידיעות לעיתונות על סוגיה המגוונים, וכן פעילות ניו מדיה, ברשתות החברתיות – בו קיים פוטנציאל גדול. אנו מכינים אותה באמצעות צוות של אנשים המומחים בכתיבה עיתונאית ושיווקית, צלם סטילס וצלם ווידאו – המתעדים בזמן אמת את המתרחש על הבמה, בפאנל, ובכלל את האווירה הכללית הקיימת בכנס".
יקואל ציין כי השילוב בין הבנה עיתונאית, תקשורתית, עסקית וטכנולוגית – בונה מוצר המעניק ערך גדול יותר, כיוון שמדובר בכלי להעברת המסרים גם לאלו שלא הגיעו לכנס. "למרות שאנחנו באים, במקור, מהעולם העיתונאי וממדיה מסורתית – גם אנחנו מבינים שהמעבר המתבקש הוא לבסס את הנוכחות, מעבר לאתר שלנו עצמנו, גם ברשתות החברתיות", סיכם יקואל.
כתבות נוספות
המעביד לא רכש ביטוח רכב מקיף וחויב לשלם על רשלנות עובדו בתאונה
פרשת יונט קרדיט: כתבי אישום יוגשו בכפוף לשימוע
פלטפורמת X בחרה בקמפיין של מיטב בית השקעות כ"סיפור הצלחה"
פספורטכארד: זינוק של כ-70% ברכישת ביטוח נסיעות ביום הנסיעה
אלגוריתם האמון
כניסה לחשבון שלי
(באמצעות קוד חד פעמי)שמסתיים בספרות {{phone-four-last-digits}}
אנא הזן את הקוד שקיבלת