סוכני הביטוח מגיבים לדבריו של אלדד תמיר
דבריו של אלדד תמיר, לשעבר מנכ"ל קבוצת תמיר פישמן, שפורסמו לאחרונה, עוררו סערה בקרב סוכני הביטוח. תמיר טען כי סוכני הביטוח הם "מתווכים פיננסיים בעייתיים" וכי מודל התגמול שלהם מבוסס על מכירת מוצרים שמשרתים את האינטרס האישי שלהם ולא את טובת הלקוחות. בעקבות פרסום הדברים, כמה סוכני ביטוח החליטו להגיב ולהגן על עמדתם.
סוכני הביטוח ציינו כי בעוד שפתרונות דיגיטליים עשויים להיות יעילים במקרים מסוימים, אין תחליף לייעוץ האנושי שהם מספקים. "אנחנו לא רק מוכרים פוליסות – אנחנו מייעצים, מבצעים בירור צרכים מעמיק ומלווים את הלקוחות לאורך כל הדרך," אמר אחד הסוכנים. לדבריו, סוכן ביטוח מנוסה מתאים לכל לקוח את המוצר הפיננסי המדויק ביותר לצרכיו האישיים, תוך שהוא מביא בחשבון מגוון רחב של אפשרויות ולא פועל מתוך אינטרס למקסם רווחים.
סוכן ביטוח אחר הוסיף כי תפקידם של הסוכנים כולל טיפול במקרים מורכבים כמו תביעות ביטוח או עדכונים רגולטוריים. "אנחנו פותרים בעיות שמערכות דיגיטליות לא יכולות לפתור," הוא טוען. "בעת תביעות ביטוחיות, אנחנו עובדים ישירות מול חברות הביטוח ודואגים להקל על הלקוח בתהליך הבירוקרטי המסובך."
סוכנים נוספים הגיבו גם על הטענה בדבר ניגוד האינטרסים וההטיה המוצרית. "אנו פועלים תחת רגולציה ברורה ומחויבים לסטנדרטים אתיים גבוהים," ציין סוכן בכיר. "לקוחות סומכים עלינו שנייצג את טובתם בצורה הטובה ביותר, ואנחנו גאים בכך שהם מרגישים בטוחים לקבל מאיתנו ייעוץ. התקשורת הבין-אישית והאמון שנבנה לאורך השנים הם חלק משמעותי מהערך שאנו מספקים. אנחנו לא נגד הדיגיטליזציה, אבל חשוב לזכור שהשירות שלנו מספק ערך מוסף שאין לו תחליף."
כתבות נוספות
איילון – נותנת החסות המרכזית לתוכנית TLI Advance של קבוצת VLU
אמיר ברנע הודיע על סיום תפקידו כיו"ר מגדל ביטוח
אודי לוי עובר ממגדל לאיילון
יואל אמיר מונה למנכ"ל קבוצת עדיף
רימונים קיימה כנס לסוכניה בשיתוף הראל
כניסה לחשבון שלי
(באמצעות סיסמה קבועה)שמסתיים בספרות {{phone-four-last-digits}}
אנא הזן את הקוד שקיבלת