"סוכני הביטוח לא צריכים להצטדק; במקביל לעטיפת המבוטח בכתבי מנוי נכונים הם צריכים להתפרנס"
"אסור לנו לעמוד בחוסר מוצרים. הפתרון לבעיית הסוכנים נמצא בכתבי המנוי", הדגיש ליאור רוזנפלד בריאיון לארז שלו, מנטור עסקי ומנהל קהילת באלאנס לסוכני ביטוח.
בתשובה לשאלה מדוע לדעתו צריכים סוכני הביטוח לעשות כדי להישאר רלוונטיים, ענה רוזנפלד, נשיא לשכת סוכני הביטוח לשעבר ויועץ לחברת My Doctor: "בשנים האחרונות ארגז הכלים של סוכני הביטוח בחברות הביטוח הולך ומצטמצם ואין דבר יותר גרוע מסוכן ביטוח שאין לו מה להוציא מהארגז. אסור לנו לעמוד בחוסר מוצרים. אנחנו צריכים לעטוף את הלקוח במוצרים שאנחנו מאמינים בהם, ולתת לו את הפתרון הכי נכון. כתבי המנוי, נותנים פתרון ללקוח ולסוכנים למגוון צרכים: רופא עד הבית, עזרה סיעודית, עזרה נפשית. הפתרונות האלה נמצאים בכתבי המנוי של מיי דוקטור. נכון שזה לא הביטוח שהכרנו בעבר, אבל לפחות זה פתרון שהוא נגיש".
רוזנפלד הדגיש: "סוכני הביטוח לא צריכים להצטדק; במקביל לעטיפת המבוטח בכתבי מנוי נכונים הם צריכים להתפרנס".
כנשיא לשכת סוכני הביטוח בעבר נלחמת על תדמית הסוכן . כיום האם אתה רואה ירידה במעמד הסוכן ?
אני עדיין ממשיך לייצג את הסוכנים בכל כלי תקשורת אפשרי ובחציון הראשון של 2024 קיימתי עשרות ראיונות בתקשורת. לדעתי בעיני המבוטחים אין ירידה במעמד הסוכנים. גם היום 8 מתוך 10 אנשים יעדיפו לעשות ביטוח דרך סוכן. כן יש ירידה במעמד הסוכנים בקרב חברות הביטוח, אבל זה בעיקר בתחום האלמנטרי. בתחום הבריאות חברות הביטוח עדיין צריכות אותנו כי מדובר במוצרי דחיפה שהן לא יכולות למכור לבד.
היום ביטוח הבריאות לא עונה על כל הצרכים ולכן חייבים את כתבי המנוי. MYDOCTOR שאותה אני מייצג קשורה עם 6000 נותני שירות במדינה בזמינות ונגישות מדהימים בכל הארץ ואת כתבי המנוי ניתן לרכוש ללא תקופת הכשרה ומינימום חיתום.
לצפייה בריאיון עם ליאור רוזנפלד – לחצו כאן
כתבות נוספות
מנורה מבטחים וחברת מגנוס חילצו זוג ישראלי מאזור לחימה באתיופיה
פספורטכארד נערכת לקראת תפילות ראש השנה באומן
פספורטכארד: זינוק של כ-70% ברכישת ביטוח נסיעות ביום הנסיעה
יותר מ-700 משתתפים בכנס הבריאות ה-21 של עדיף
"אחרי ה-7 באוקטובר – 1.5 מיליון נפגעי נפש ישירים"
כניסה לחשבון שלי
(באמצעות קוד חד פעמי)שמסתיים בספרות {{phone-four-last-digits}}
אנא הזן את הקוד שקיבלת