סדנאות שירות לעובדי כלל
כ-600 מנהלים בקבוצת כלל השתתפו לאחרונה בסדנה בת 3 ימים בנושא שירות ותקשורת בן אישית.
מהחברה נמסר כי במסגרת הסדנאות הושם דגש על מכלול היחסים של עובדי כלל עם לקוחותיהם השונים, הן ברמת שירות הפנים ארגוני והן כלפי סוכנים ולקוחות.
"המסרים העיקריים שהוצגו היו השירות כהזדמנות, שירות כאירוח, אחריות ושותפות. בסדנאות נעשתה חשיבה ותרגול כיצד מיישמים ומטמיעים את השינוי וממשיכים בעשייה שתכליתה להוביל את הארגון לשירות מצוין", הסבירו בחברה והוסיפו כי במהלך השבועות הקרובים ישתתפו גם כל עובדי הקבוצה סדנת שירות מרוכזת.
לדברי חני אסלן, סמנכ"ל ומנהלת השירות בקבוצה, בהמשך לסדנאות המנהלים, הוחלט הפעם כי המנהלים עצמם יהיו אלה שיעבירו את הסדנאות לעובדיהם ולא יועצים חיצוניים. "מדובר בשינוי חשוב הדורש שיתוף פעולה בין מנהלים לעובדים וההדרכה העצמית הזו תחזק את המהלך".
0
כתבות נוספות
איילון – נותנת החסות המרכזית לתוכנית TLI Advance של קבוצת VLU
אמיר ברנע הודיע על סיום תפקידו כיו"ר מגדל ביטוח
אודי לוי עובר ממגדל לאיילון
יואל אמיר מונה למנכ"ל קבוצת עדיף
רימונים קיימה כנס לסוכניה בשיתוף הראל
כניסה לחשבון שלי
(באמצעות סיסמה קבועה)שמסתיים בספרות {{phone-four-last-digits}}
אנא הזן את הקוד שקיבלת