ניהול אופציות ומניות – באפליקציית הניהול הפיננסי של IBI בית השקעות
בית ההשקעות IBI הודיע על שלב נוסף באסטרטגיה של החברה להפוך את IBI SMART לאפליקציית העל של הבית שתאפשר ללקוחות לנהל את כל השירותים, ומכשירי ההשקעה הפיננסיים שלהם במקום אחד
מבית ההשקעות נמסר, כי "השירות החדש באפליקציה מציע, לראשונה בישראל, פתרון מתקדם לניהול אופציות ומניות באמצעות הסלולר, עבור כ-150,000 עובדים בכ-3,000 חברות המשתמשות בשירותיIBI Capital המתמחה בתחום ניהול התגמולים ההוניים והשירותים הפיננסיים בישראל". עוד נמסר שהשירות החדש יאפשר למשתמשים לקבל את כל המידע הנוגע לאופציות, להענקות ולמניות בצורה נוחה ופשוטה, כולל עדכונים על אירועים חשובים, וכן יאפשר לבצע פעולות ולעקוב אחר הוראות מימוש ומכירה בקלות ובמהירות.
"השירות החדש מהווה צעד חשוב בתכנית האסטרטגית של בית ההשקעות, שמטרתה להפוך את IBI SMART ל-SuperApp פיננסי ולפלטפורמה מרכזית לכל השירותים הפיננסיים של החברה. האפליקציה משרתת כיום עשרות אלפי לקוחות מסחר עצמאי ומציעה חוויית משתמש מתקדמת וחדשנית וכן את הסימולטור היחיד בישראל ('דמו'), המאפשר התנסות במסחר בנתוני אמת על כסף וירטואלי טרם תחילת פעילות וכן מסחר בשברי ניירות ערך. קצב הגידול המרשים במספר הלקוחות, יחד עם חוויית המסחר המתקדמת והעמלות הנמוכות עד 90% לעומת הבנקים, מדגישים את הצלחת האפליקציה".
בין הפעולות שהאפליקציה מציעה ללקוחות קפיטל, תאפשר האפליקציה לראשונה לעובדי החברות המנהלות דרכה את תכנית ה-ESPP לממש באופן מלא את ההטבה בתכנית. "זהו שירות שמטרתו לסייע ללקוחותינו, עובדי ההייטק לקבל החלטות חכמות ואסטרטגיות לגבי תוכניות ה-ESPP להם, כך שיוכלו לנהל באופן אופטימלי את ההיבטים הפיננסים, ולמקסם את הפוטנציאל המלא של תכונית ה- ESPP שלהם", מסבירים בבית ההשקעות.
בשלב הבא IBI תצרף לאפליקציית IBI SMART את מערכת רואטו (ROETO) שנרכשה בחודש מאי השנה. "המערכת תאפשר, בין היתר, ללקוחות IBI Smart לקלוט מידע מהמסלקה הפנסיונית, 'הר הכסף', ולהציג אותו בחתכים שונים המקלים על תהליך קבלת ההחלטות".
טל דורי, מנכ"ל IBI Capital: "הוספת 150,000 לקוחות IBI Capital לאפליקציה מהווה אירוע משמעותי בדרך להפיכתה לאחת האפליקציות הפיננסיות הגדולות והמובילות בישראל. הסינרגיה בין השירותים השונים באפליקציה מחזקת את יכולת בית ההשקעות להציע שירותים מתקדמים, איכותיים ופרסונליים ללקוחותיו".
לבנת מזרחי רינסקי, מנכ"לית חבר הבורסה של IBI: האפליקציה מהווה מכפיל כוח לבית ההשקעות במתן פתרונות השקעה ללקוחות ושירות מותאם אישית. בשנים האחרונות ישנה מגמה עקבית של הלקוחות הפיננסים שלנו להיות בשליטה על הכסף שלהם ולהבין את האפשרויות העומדות בפניהם, לצד רצון להעמיק את הידע ודרישה לייעל את השירותים הניתנים להם. זה בא לידי ביטוי בין היתר, בנהירה להשקעות באמצעות מסחר עצמאי ובקצב הצטרפות גבוה של לקוחות חדשים שעוברים לנהל את הכספים שלהם בבתי ההשקעות. אפליקציית IBI SMART מספקת ללקוחות חווית משתמש נוחה וכלים טכנולוגיים וכלי AI שנועדו לאפשר ללקוחות לבצע את החלטות ההשקעה הטובות והחכמות ביותר ותוך חיסכון עצום בעלויות ביחס לבנקים".
יאיר ברטשפיז, מנהל מוצר IBI Smart בבית ההשקעות: "IBI בית השקעות ממשיך באסטרטגיה לפתח את אפליקציית IBI SMART כ- Super App פיננסי. צוותי המוצר, מחקר ופיתוח פועלים In-House ומאפשרים לנו לממש באופן אופטימלי את כל הדרישות והצרכים, ובכך לספק ללקוחות שלנו שירותים ואפשרויות השקעה ייחודיים ומתקדמים וכן חווית משתמש ברמה הגבוהה ביותר בישראל".
כתבות נוספות
קרן אפיניטי פרטנרס של קושנר תכפיל את אחזקותיה בהפניקס לכ-10%
הפניקס מרחיבה את תמיכתה בתוכנית "ניצנים" במגזר הדרוזי
כ-100 סוכני ביטוח השתתפו במפגש של "Clal Academy" שעסק בכיסוי טיפולים מחליפי ניתוח
רשות התחרות אישרה את רכישת סוכנות נטו בידי ארבע עונות מקבוצת IBI
"שיווי משקל חדש בכלכלה העולמית עם ריביות ריאליות גבוהות משיעורן ההיסטורי"
כניסה לחשבון שלי
(באמצעות סיסמה קבועה)שמסתיים בספרות {{phone-four-last-digits}}
אנא הזן את הקוד שקיבלת