נבחרי השנה 2023 | סוכנות הביטוח בענף ביטוחי הבריאות: מבטח סימון
מבטח סימון הציגה נתונים כספיים מרשימים, עם גידול בפרמיות השוטפות. צירפה מספר רב של קולקטיבים חדשים עם אלפי עובדים, הטמיעה תהליך דיגיטלי חדש לצירוף קולקטיבים, ונבחרה גם השנה לנהל את פוליסת הסיעוד והבריאות של ארגון נכי צה"ל.
במבטח סיימון מגדירים את 2023 כ"שנת הבריאות" של הסוכנות. עם גידול של 12.7% בפרמיות השוטפות בשלושת הרבעונים הראשונים), 10% גידול במכירות בתחום הפרט למרות שברבעון האחרון הייתה האטה בעקבות הרפורמה והיעדר מוצרים בחלק גדול מהענף. הסוכנות גם טיפלה ב-55,000 תביעות.
המוטו של מבטח סימון הוא "התעקשות על הפרטים הקטנים שמבטיחה יציבות": שקיפות מלאה, אבטחת מידע בסטנדרטים עולמיים, הקדמת השוק בידע על רגולציות והערכות בהקדם.
ד"ר נאוה ניב סרודיו, מנהלת תחום הבריאות, על הפעילות הרבה של מבטח סימון בתחום הבריאות במהלך השנה: "מבטח סיימון היא חברה שמתמקדת בקולקטיבים, והשנה הצליחה לצרף אליה 16 קולקטיבים חדשים עם אלפי עובדים".
החברה גאה במיוחד בכך שגם השנה נבחרה לנהל את פוליסות הסיעוד והבריאות של ארגון נכי צה"ל, ורואה בכך זכות. לטובת מבוטחי הארגון הוקם מוקד ייעודי לטיפול וסיוע. החל מפרוץ המלחמה המוקד פועל בכוחות מתוגברים על מנת לסייע למצטרפים החדשים.
בנוסף, השנה הטמיעו בחברה תהליך דיגיטלי חדש לצרוף קולקטיבים גדולים בצורה מהירה ויעילה. התהליך מאפשר הצטרפות בכל זמן ומקום, מקצר את זמן הפקת הפוליסה, ובמקביל ניתן לקבל תמיכה של גורם אנושי. בחברה יש מוקד תפעולי למעסיקים השולח להם דוחות בקרה, תשלומים ועוד.
כסוכנות עם מספר מבוטחים רב מחברות הי טק, שמים במבטח סיימון דגש על דיגיטליות – עם אתר דיגיטלי מתקדם ונגיש. במהלך השנה 70% מהתביעות הוגשו בצורה דיגיטלית דרך האתר האישי. במקביל, את המבוטחים מלווים מנהלי תיקים אישיים מקצועיים ויש להם גם אפשרות לפנות למוקד שירות מתמחה בבריאות.
מבטח סיימון מעניקה מעטפת תומכת לשירותי הניהול הפנסיוני עם שלוש חטיבות עסקיות בתחום ויותר מ-100 סוכנים המתמחים בניהול עסקי, מחלקת פרישה מקצועית, הדרכות לסוכנים (30 הדרכות השנה), מחלקת תפעול שטיפלה השנה ב-350,000 תהליכים ו-150 משווקים בעלי רישיון פנסיוני.
ניב סרודיו: "עם פרוץ המלחמה הגיעו לחברה בקשות רבות לתמיכה רגשית. תוך ארבעה ימים הקמנו מוקד טלפוני עם אנשי מקצוע מתחום בריאות הנפש שקיבל אלפי שיחות. המוקד נתן מענה לא רק ללקוחות החברה בתחום הבריאות, אלא גם בתחומים אחרים. בהמשך, לפי בקשות מעסיקים, נתן המוקד מענה גם לעובדים שאינם מבוטחי החברה".
כתבות נוספות
פרס מפעל חיים הוענק לאלי אלעזרא
הפניקס – קבוצת הביטוח והפיננסים לשנת 2024
ועידת עדיף ה-24 תיפתח הערב בטקס נבחרי השנה
נבחרי השנה 2024: תקנון, משקלים וטפסים
כניסה לחשבון שלי
(באמצעות סיסמה קבועה)שמסתיים בספרות {{phone-four-last-digits}}
אנא הזן את הקוד שקיבלת