"כתבי השירות ממלאים תפקיד קריטי במערכת הבריאות הישראלית"
"כתבי השירות ממלאים תפקיד קריטי במערכת הבריאות הישראלית. הם מהווים גשר חשוב בין הרפואה הציבורית לפרטית, ומאפשרים לאזרחים לקבל שירותי רפואה מתקדמים במחירים סבירים ובזמינות גבוהה. במצב המלחמה, התפקיד הזה מקבל משנה תוקף".
כך לדברי ישי קמחי, מייסד, שותף ומנכ”ל חברת מיי דוקטור, הפועלת בתחום הבריאות וכתבי השירות הרפואיים. קמחי מוסיף: "מאז ה-7 באוקטובר זיהינו עלייה דרמטית בביקוש לשירותים רפואיים, במיוחד בתחום בריאות הנפש. ראינו עלייה של מאות אחוזים בדרישה לשירותי רפואה עד הבית, וגידול משמעותי בצורך בטיפולים פסיכולוגיים ופסיכיאטריים. המצב הביטחוני יצר אתגרים חדשים, וכחברה היינו חייבים להגיב במהירות ולהתאים את השירותים שלנו למציאות החדשה".
"מיי דוקטור היא חברה מובילה בתחום הבריאות והכתבי השירות הרפואיים בישראל”, אומר קמחי ומפרט: “אנחנו מספקים מגוון רחב של שירותי רפואה פרטיים, החל מייעוץ עם רופאים מומחים, דרך בדיקות הדמיה מתקדמות כמו MRI ו-CT תוך שלושה ימים, ועד לטיפולים חדשניים כמו טיפולי לייזר מחליפי ניתוח וטיפולים במימן מולקולרי אשר מתקיימים ברשת הקליניקות שלנו, אשר תמנה בקרוב 10 סניפים.
“מה שמייחד אותנו הוא שאנחנו מאפשרים גישה לרפואה פרטית איכותית ללא הצהרת בריאות, ללא החרגות וללא מגבלת גיל – אנחנו מאמינים שכל אדם זכאי לקבל את הטיפול הרפואי הטוב ביותר, ולכן פיתחנו מודל שירות שמנגיש רפואה פרטית איכותית במחירים הוגנים", מציין שקמחי ומוסיף שבשנתיים האחרונות זכתה מיי דוקטור במקום הראשון בסקר שביעות הרצון של חברי לשכת סוכני הביטוח, בקרב חברות כתבי השירות. “בסקר לשנת 2024 קיבלה מיי דוקטור את הציונים הגבוהים ביותר בכל הקטגוריות: איכות השירות; הוגנות הטיפול בתביעות וזמני תגובה".
מה היו הפעילויות של החברה במהלך המלחמה?
"מיד עם פרוץ המלחמה נקטנו בשתי פעולות משמעותיות. ראשית, הענקנו באופן גורף למנויים שלנו ביישובי הספר שירות ייעוץ פסיכולוגי טלפוני בכל מה שקשור למלחמה, ללא תשלום. כמו כן הענקנו 200 טיפולים במתנה לכלל האוכלוסייה אשר מתגוררים ביישובי ספר.
"במקביל השקנו כתב מנוי חדש בשם ‘העצמה נפשית’, שמציע מגוון רחב של טיפולים נפשיים ורגשיים ללא תקופת אכשרה. אני גאה לציין שאנחנו גם החברה הראשונה בישראל שמציעה טיפולים במימן מולקולרי – שיטה חדשנית שעוזרת בין היתר למחלות כרוניות, ואף נמצאה מועילה לחרדות ודיכאון, מציגה תוצאות מהירות, בחלק מהמקרים גם מהטיפול הראשון. כמובן שיש אישור אמ”ר של משרד הבריאות".
מהם האתגרים מולם ניצבתם בשנה האחרונה והיום ואיך אתם מתמודדים איתם?
"אחד האתגרים המשמעותיים שזיהינו בשנת 2024 הוא הציפייה ההולכת וגוברת של הלקוחות שלנו לקבל טיפולי שיניים קרוב לבית. הבנו שאנשים לא מוכנים יותר לנסוע למרחקים ארוכים בשביל טיפולי שיניים אפילו בתוך העיר, ולכן השקענו מאמצים אדירים בהרחבת הפריסה שלנו, ואני גאה לומר שהיום אנחנו משתפים פעולה עם כ-1,000 אנשי מקצוע מעולים בכל רחבי הארץ – מספר שהוא משמעותית גדול יותר מכל מתחרה שלנו בשוק. זה מאפשר לנו להציע ללקוחות שלנו נגישות מקסימלית לטיפולי שיניים איכותיים, קרוב לבית, קרוב לשכונה בה הם גרים ובמחירים משתלמים".
מה הן התכניות והחידושים של החברה לקראת 2025?
"אנחנו ממשיכים להתפתח ולהרחיב את סל השירותים שלנו. בימים אלו אנו משיקים עם חברת שלמה שירותי דרך וגרירה – שירות רפואי ייחודי לכל נהג, שיכסה גם את הנוסעים ברכב על אף שהם לא רשומים מראש לשירות.
"כמו כן, אנו מתכננים להשיק מוצרים חדשניים נוספים בתחום הרפואה המונעת וטכנולוגיות מתקדמות. במקביל, אנחנו כל הזמן משקיעים בהרחבת רשת נותני השירות שלנו, אשר מונה מעל 6,000 אנשי מקצוע, כמו גם בשיפור הנגישות לשירותים שלנו בכל התחומים בדגש על בריאות הנפש שהפך להיות קריטי עוד יותר בתקופה האחרונה.
"אחד הדברים המרגשים שאנחנו עובדים עליהם הוא הרחבת השימוש בטכנולוגיות חדשניות כמו הטיפול במימן מולקולרי שמוכיח את עצמו בשטח יום יום וטיפולים מתקדמים נוספים. ולסיום, יש לנו מוצר טכנולוגי חדש שיצא בקרוב לשוק שאני מניח שיעשה מהפך אמיתי בתחום הרפואה בישראל”.
"חשוב לשמור על העצמאות של כתבי השירות האמבולטוריים"
מה החזון שלכם בתחום כתבי השירות הרפואיים?
"החזון שלנו הוא להנגיש את רפואה פרטית איכותית לכל אזרח. אנחנו מאמינים שכל אדם זכאי לקבל את הטיפול הרפואי הטוב ביותר, ללא קשר לגילו או למצבו הרפואי. אנחנו רוצים להמשיך להוביל את השוק בחדשנות ובפיתוח פתרונות שעונים על הצרכים האמיתיים של המטופלים. חשוב לנו במיוחד לשמור על העצמאות של כתבי השירות האמבולטוריים, כי אנחנו מאמינים שזה מאפשר לנו לתת שירות אובייקטיבי ומקצועי יותר, ללא ניגודי עניינים. אנחנו רואים את עצמנו כשחקן מפתח בשיפור מערכת הבריאות בישראל, ונמשיך לפעול כדי להביא את הפתרונות הרפואיים המתקדמים ביותר לכמה שיותר אנשים".
• הריאיון פורסם לראשונה במגזין עדיף "מעגלי צמיחה", נובמבר 2024
לקריאת המגזין – לחצו כאן
כתבות נוספות
הראל מוסיפה כיסויים והרחבות בפוליסת נסיעות לחו"ל דרכון FIRST CLASS
משרד הבריאות הורה לקופות החולים להפסיק לתפעל את הביטוחים הסיעודיים ב-1 בינואר 2026
הראל משיקה מרכז מומחים באסותא לטיפולים מחליפי ניתוח
מנכ"ל כללית מאשים: התערבות חיצונית ברגולציה הובילה לקריסת מערכת הביטוח הסיעודי
פספורטכארד השיקה אפליקציה חדשה לסוכני הביטוח
כניסה לחשבון שלי
(באמצעות סיסמה קבועה)שמסתיים בספרות {{phone-four-last-digits}}
אנא הזן את הקוד שקיבלת