כלל השיקה אפליקציה המאפשרת ללקוח לקבל אינפורמציה בנוגע למוצרי הביטוח והפנסיה
כלל ביטוח השיקה אפליקציה סלולארית בשם 'כלל-Info', שמטרתה לאפשר למבוטחים להפעיל את החברה ולעקוב אחר בקשותיהם באמצעות הסמארטפון. האפליקציה עתידה אף לספק מידע כללי על הפוליסות עצמן, כדוגמת פרטים על דמי הניהול וגובה הריסק.
האפליקציה החדשה מאפשרת ללקוחות לעקוב אחר התקדמות הטיפול בבקשותיהם בתחומי הפנסיה, הגמל וביטוחי החיים. כך למשל, קיימת אפשרות לקבל מידע אודות בקשות להעברת קופת הגמל או משיכת כספים. בנוסף, באמצעות האפליקציה יקבלו הלקוחות הפונים הודעות טקסט בכל שלב של הטיפול בבקשותיהם, החל בהגעת המסמכים הנדרשים, דרך אישור הבקשה וכלה בהשלמת הטיפול. הסוכנים יוכלו גם הם להשתמש באפליקציה ולקבל מידע ועדכונים אודות לקוחותיהם.
פונקציה נוספת באפליקציה היא גישה לתיק האישי של כל לקוח, לרבות מידע עדכני בנוגע לחסכונותיהם בקרנות ההשתלמות, הגמל והפנסיה בזמן אמת, מעבר לדיווחים הרבעוניים המדוורים ללקוחות.
לדברי ראובן קפלן, משנה למנכ"ל ומנהל מערך קשרי הלקוחות, שיווק ואסטרטגיה בכלל ביטוח, רבות מן הפניות הטלפוניות לחברה מדי חודש הן שאילתות לבדיקת מצב הטיפול בבקשותיהם, כדוגמת וידוא הגעת מסמכים, האם בקשתם אושרה ובתוך כמה תתבצע. "אפליקציה זו היא פיתוח אחד מתוך שורה של פיתוחים שמטרתם היא לספק ללקוחותינו מידע ואינפורמציה , כך שיהיו זמינים להם מכל מקום ובכל שעה, ולחסוך להם שיחות טלפון וזמני המתנה", אומר קפלן. "בתוך שנה אנו עתידים לווסת רבות מן השיחות הנכנסות למוקד הטלפוני אל הפלטפורמות הדיגיטליות, מתוך מטרה לספק ללקוחות שירות מהיר, זמין ויעיל".
כתבות נוספות
אתגרי מקצוע האקטואריה בעידן המודרני יידונו בכנס יום האקטואר הבינלאומי
אמיר בירן רוכש את תיק הביטוח של הסוכן הוותיק עודי חרמוני
עובדי הראל פיננסים התנדבו בניקוי חוף פלמחים
ירדן פלד הצטרף לכוורת המומחים של מטאור כמומחה AI
ארביטראז' גלובל פמילי אופיס קיימה כנס למשקיעים כשירים
כניסה לחשבון שלי
(באמצעות קוד חד פעמי)שמסתיים בספרות {{phone-four-last-digits}}
אנא הזן את הקוד שקיבלת