"כולנו מתעסקים בשיווק ובמכירות ברמה זו או אחרת"
איילת כהן מ'עדיף דמיון הפקות' דנה ב'כנס הכנסים', שקיימה היום (ה') עדיף כנסים בווילה בגני התערוכה בתל אביב, בחשיבות התודעה המכירתית בעת הפקת כנס, תוך מתן דגש לתוכן הבלתי פורמלית המוצג במהלך הכנס.
"כולנו מתעסקים בשיווק ובמכירות ברמה זו או אחרת", טענה כהן. "מנכ"ל החברה, העובדים והספקים – על כולם להיתפש בעיניכם כלקוח שלכם. שינוי גישה זה יביא לשינוי ביחס לאנשים, בפעולות שלכם מולם ובכל הדינמיקה".
לדבריה, שיעור העזיבה והתחלופה של עובדים הנמוך ביותר הוא בגוגל. "הם הצטיידו במשרדים צבעוניים, בפינות קפה ובהרבה מאד פינוקים לעובדים", הסבירה כהן. "הם הבינו שככל שהם ישקיעו בעובדים – הארגון ירוויח, ויגיעו מועמדים טובים יותר להשתלבות בחברה. חשוב לזכור שהחלפת עובד היא הוצאה רבה ביותר עבור החברה".
על מנת להגדיל את המכירות באירוע, מציעה כהן לשדרג את רמת ההזמנות לאירוע עצמו ולהשקיע בהן מחשבה ויצירתיות, להציע למשתתפי האירוע פעילויות ייחודיות וחוויתיות, ולאחר האירוע לשלוח הן למשתתפים והן למוזמנים תמונות.
כתבות נוספות
רשות שוק ההון מנסה לדחות את הקץ והולכת כברת דרך לקראת חברות הביטוח
הפינה המקצועית: מקסום של הטבות מס לעצמאים
בשבוע הבא: ועידת עדיף ה-24 – אירוע השיא של השנה בתעשיית הביטוח והפיננסים
מחדל לאומי: מדינת ישראל מפקירה מיליוני אזרחים ללא ביטוח סיעודי
יום השתלמות לסוכני ביטוח בנושא הגדלת הכנסות התקיים במכללה לביטוח ופיננסים
כניסה לחשבון שלי
(באמצעות סיסמה קבועה)שמסתיים בספרות {{phone-four-last-digits}}
אנא הזן את הקוד שקיבלת