"חשיבה פשוטה יכולה להניב פתרונות טובים יותר"


יוספה הורביץ, מנהלת השמה ומנחה בכירה בבית הספר 'פשוט למכור', קראה היום (ה') לסוכנים בכנס 'הסוכן העצמאי כעסק כלכלי' שקיימה עדיף באווניו בקרית שדה התעופה, לנהל את העסק בצורה פשוטה. "בעסקים כמו בחיים יש חשיבות רבה לעיקרון הפשטות", אמרה. "הסוכן העצמאי נדרש להיות one man show, ולדאוג לחזון, לניהול , לפיננסים, ללקוחות לשיווק ולמכירות".
מאחר שהסוכן הינו המשאב החשוב ביותר לעסק, קראה הורביץ לסוכנים להשקיע בעצמו באמצעות שיפור התקשורת ושיפור תהליך המכירה מול הלקוח. "כל אחד יכול להיות איש מכירות מעולה בתנאי אחד, והוא הרצון", הוסיפה. "כל תהליך תקשורת הוא למעשה תהליך של מכירה, כיוון שכל העברת רעיון או מסר הוא מכירה".
לדבריה, נקודות המפגש בין היתרונות של המוצר שהסוכן מציע לבין החסרים של הלקוח הן התועלות, ורק בגינן יהיה הלקוח מוכן לשלם. "לציבור יש נטייה לפתור בעיה בצורה מורכבת ולא פשוטה, ואפשר גם אחרת. המפתח לכל אלו הוא בירור צרכי הלקוח", אמרה הורביץ. "הלקוחות שלכם חושבים בתבניות מחשבה דומות, ולכן חשוב להבין מהן התועלות עבורן הלקוח משלם".
כתבות נוספות
"הציפיה לבדיקה גנטית לכלב היא אבסורדית" | כלב מעורב נכלל בהחרגה מהפוליסה
גידול של 74% ברווח הכולל של ביטוח ישיר ב-2024
מנורה מציגה – זינוק של כ-75% ברווח לאחר מס ב-2024
גידול של 15% בהכנסות מיטב טרייד ב-2024
סוכנויות הביטוח ויועצים פנסיונים המוגדרים תאגידים ידרשו לדווח על השקעות שאינן מפוקחות
כניסה לחשבון שלי
(באמצעות סיסמה קבועה)שמסתיים בספרות {{phone-four-last-digits}}
אנא הזן את הקוד שקיבלת