"חשוב לעשות שימוש במדיה חברתית לצורך קידום הכנס"
אליאב אללוף, מנטור מדיה חברתית, הציג ב'כנס הכנסים' שקיימה היום (ה') עדיף כנסים בווילה בגני התערוכה בתל אביב, את האופן בו יש לעשות שימוש במדיה החברתית לטובת קידום הכנס.
אללוף ביצע הבחנה בין שני סוגי קבוצות אנשים: האחת מורכבת לדבריו מאנשים המתנהלים בזהירות יתרה בשל אכזבות קודמות, ואילו הקבוצה השניה מורכבת מאנשים משימתיים, אגרסיביים ומכווני מטרה. "בדרך כלל, כשאתם קונים – אתם משתייכים לקבוצה הראשונה, וכשאתם מוכרים – לשנייה", הוא טוען. "האתגר הוא לחשוב כמו הקבוצה הראשונה כל הזמן. אם אני מבין איך הלקוחות שלי מרגישים, זה אומר שאסטרטגיית התוכן שלי צריכה לכוון לפגוש אנשים שאוהבים להתעדכן, להתפתח מקצועית, להתמנגל ולעשות נטוורקינג בכנסים ובאירועים".
אללוף מציע לבנות קהילה המרכזת את הלקוחות הפוטנציאליים עבור הכנס, תוך יצירת תכנים מתאימים והזמנתם להצטרף לרשימות דיוור. זאת, נוסף על פנייה אליהם באמצעות כלי פרסום ממוקדים, כדוגמת אאוטבריין וריטרגטינג, וכן שיתופי פעולה עם גורמים מקצועיים שמייצרים עניין רב.
כתבות נוספות
ביטוח ישיר, מגדל ו-ווישור – הזוכות במכרז החשכ"ל לביטוח רכבי עובדי המדינה 2025
אתגרי מקצוע האקטואריה בעידן המודרני יידונו בכנס יום האקטואר הבינלאומי
אחריות בית הסוכן על התנהלות הסוכן הבודד
השפעת הבינה המלאכותית על מקום העבודה – דרמטית
אמיר בירן רוכש את תיק הביטוח של הסוכן הוותיק עודי חרמוני
כניסה לחשבון שלי
(באמצעות קוד חד פעמי)שמסתיים בספרות {{phone-four-last-digits}}
אנא הזן את הקוד שקיבלת