זעקת הסוכנים
"זהו מהלך שלמעשה מייתר את מקומו של הסוכן", אומר סוכן ביטוח בעקבות הודעתה של סוכנות הביטוח דורות על הקמת חברת בת חדשה המתמחה בשיווק ישיר באמצעות מקדמי מכירות בטלפון.
סוכנים רבים הביעו תרעומת על הקמת החברה החדשה על ידי סוכנות הביטוח. נראה שהרגולציה ההולכת ותופסת תאוצה בענף, המהווה איום על רווחיותם של הסוכנים, יוצרת חשדנות טבעית בנוגע לפעולות שעשויות שוב לכרסם בפרנסתם.
אריה קלמנזון, מבעלי הסוכנות, ממהר להרגיע. "אני מניח שסוכני הביטוח שיוצאים נגד המהלך אינם סוכנים שלנו, כיוון שהוא פרי שיתוף פעולה עם מועדון הסוכנים שלנו Dorotop. הקמת החברה נעשתה על דעתם ולרצונם".
קלמנזון מסביר שמטרת הקמת החברה היא דווקא לשרת את האינטרס של הסוכנים. "לאחר כל מכירה שתבוצע באמצעות החברה יועבר הלקוח החדש לסוכנים על פי אזור גיאוגרפי, ולאחר מכן יעניק לו הסוכן הנבחר טיפול מלא. מהמכירה באמצעות מקדמי המכירות יגזור הסוכן קופון מוקטן, ומכאן ואילך הלקוח הוא לגמרי שלו. הדבר למעשה מאפשר לסוכנים להגדיל את קהל הלקוחות שלהם, במקביל להמשך גיוס עצמאי".
קלמנזון מוסיף כי בשלב זה מדובר בשיווק ישיר עבור כ-1,000 לקוחות בשנה בלבד. "זהו שוק אדיר ודינאמי, כך שאין במהלך כדי לגרום כל נזק לסוכן, אלא להיפך. השלב הראשוני של גיוס אותם לקוחות על ידי החברה יחסוך לסוכנים זמן ומאמץ".
במסגרת הסכמים שנערכו בין החברה הבת החדשה לבין חברות ביטוח, יוכלו לקוחות החברה ליהנות מתעריפים נמוכים ביותר, עד ל-50% מהתעריף הרשמי של חברות הביטוח. קלמנזון מסביר כי ההנחות ניתנו במסגרת התחייבות החברה להיקף תפוקות מינימלי.
כתבות נוספות
פרשת יונט קרדיט: כתבי אישום יוגשו בכפוף לשימוע
פלטפורמת X בחרה בקמפיין של מיטב בית השקעות כ"סיפור הצלחה"
איילון השיקה תכנית מנטורינג למפקדים משוחררים
מנהלות אחריות תאגידית בחברות בכירות השתתפו בקורס בתחום שנערך במשרדי AIG
שפה תקשורתית חדשה ולוגו חדש לכלל ביטוח
כניסה לחשבון שלי
(באמצעות קוד חד פעמי)שמסתיים בספרות {{phone-four-last-digits}}
אנא הזן את הקוד שקיבלת