"הרווח בביטוחי רכב מושפע מהפחתת תאונות ומצמצום ההונאות והגניבות"
אורן שמלץ, סמנכ"ל שיווק ומכירות באיתוראן ישראל, דן היום (ג') ב'כנס האלמנטר 2013- מגמות וחקיקה' בחשיבות ניהול הסיכונים בביטוח רכב ובהשגת בידול תחרותי, תוך הענקת ערך מוסף ייחודי ללקוח.
"רמת הרווחיות מביטוחי רכב בשנים האחרונות אינה משתנה והפרמיות נגבות בסדרי גודל זהים", אמר שמלץ. "אם כך, מה משפיע על הרווח החיתומי מעסקי ביטוח רכב? התשובה היא הפחתת היקף התאונות, צמצום הונאות במקרי תאונה והקטנת הסיכון לגניבת הרכב. כך ניתן לנהל באופן חכם יותר סיכונים בביטוח רכב, וחשוב לעשות את הצעד הבא ולהציע ללקוח שירות מפתיע עוד לפני שהוא אפילו מבקש".
שמלץ הציג את השילוב בין טכנולוגיית חיישן התאונה של איתוראן, מערכת התנהגות הנהג איתוראן SAFETY ומוקד הבקרה הארצי של החברה: כאשר המערכת מזהה תאונה, היא שולחת התרעה מיידית למוקד מאויש – ונציג השירות יוזם שיחה ללקוח, על מנת לסייע ברגע הנכון.
לדבריו, בשלב הראשון נציג השירות מתקשר ללקוח ומזדהה כנציג הסוכן, ובמקביל מוזעקת למקום ניידת הסיור הקרובה ביותר. השניים מלווים את הלקוח בכל צעד, ובמקרה הצורך נערך תיעוד מקיף של המקרה – כולל צילום בשטח של אתר התאונה והרכבים המעורבים, והתייחסות לגורמים כגון ריבוי מוקדי פגיעה ברכב המבוטח וכדומה.
"מדובר ברווח כפול לסוכן הביטוח ולחברת הביטוח", אמר שמלץ. "מחד הגדלת הכנסות, מכיוון שלקוח מרוצה הוא האמצעי הטוב ביותר להביא לקוח חדש, נוסף על תרומה כללית חשובה להבלטת הערך של סוכן הביטוח, ומאידך חיסכון כספי, הן בזכות קיצור משמעותי של תהליך הטיפול בכל מקרה והן בזכות הקושי הרב להונות את הביטוח כאשר ישנו גורם מתעד שמגיע לשטח. מדובר, אם כן, ביצירת איזון מלא של תועלות לכל הגורמים במשוואה: הלקוח, סוכן הביטוח, חברת הביטוח והשמאי".
0
כתבות נוספות
סוכנות ג'ינג'ר משיקה פלטפורמה דיגיטלית ומיתוג חדש
גיל שגיב מונה לסמנכ"ל שיווק וחוויית לקוח בעוגן
איילון מבצעת מגוון חידושים בביטוח כללי פרט
לשכת סוכני הביטוח קיימה את כנס האביב של מחוזות המרכז והשפלה
"יש לאפשר לבנקים קטנים להיכנס לעולם הביטוח כיצרנים"
כניסה לחשבון שלי
(באמצעות סיסמה קבועה)שמסתיים בספרות {{phone-four-last-digits}}
אנא הזן את הקוד שקיבלת