המפקח פועל להסדרת כפל המותגים באיי.די.איי


הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון, פרופ' עודד שריג, הנחה לאחרונה של איי.די.איי להגביר את הגילוי הניתן אודות הבעלות הזהה כל מותגיה, ביטוח ישיר, 9 מיליון ו-Ynet ביטוח. כך עולה מדברי שר האוצר, יובל שטייניץ, במכתב שהועבר לח"כ איתן כבל בעקבות שאילתה שהופנתה אליו.
השר הוסיף כי במסגרת הנחיות הפיקוח, על איי.די.איי לדווח אודות הימצאות פרטי הלקוח במערכת החברה לכל לקוח הפונה לקבלת הצעה נוספת לביטוח ממותג אחר שבבעלות החברה.
ב-2006 פרסם המפקח חוזר בנוגע לאיסור הטעיית המבוטח. על פי החוזר נדרש המבטח לציין בפרסומים ובתכתובות את שמו כפי שמופיע ברישיון הביטוח שלו, בנוסף על שמו המסחרי. בנוסף נאסר לעשות שימוש בשם מסחרי או במותג שיש בו כדי להטעות את ציבור המבוטחים.
נזכיר כי לפני שלושה חודשים התקיים דיון דחוף בוועדת הכלכלה של הכנסת להטעיה לכאורה של הציבור על ידי איי.די.איי. זאת, בעקבות פניה של שישה חברי כנסת שטענו בפני נשיאות הכנסת כי נדרש טיפול מהיר בכפל המותגים שמפעילה החברה. לדבריהם, הציבור הפונה לחברות אלו סבור כי פנה לחברות שונות, בעוד שאלו מהוות למעשה חברה אחת הפועלת ומשווקת את מוצריה מאותו מוקד טלפוני. עוד נטען כי הפניה לציבור באמצעות מותגים שונים גורמת לפגיעה בשוק התחרותי ולהטעיית הציבור.
0
כתבות נוספות
מגדל תשלם 580 אלף שקלים במסגרת הסדר פשרה בייצוגית
סוכנות ג'ינג'ר משיקה פלטפורמה דיגיטלית ומיתוג חדש
לשכת סוכני הביטוח תוקפת את דוח הביניים של הצוות לצמצום הפערים במכשירי השקעה וחיסכון
גיל שגיב מונה לסמנכ"ל שיווק וחוויית לקוח בעוגן
לשכת סוכני הביטוח קיימה את כנס האביב של מחוזות המרכז והשפלה
כניסה לחשבון שלי
(באמצעות סיסמה קבועה)שמסתיים בספרות {{phone-four-last-digits}}
אנא הזן את הקוד שקיבלת