"המעטפת שאנו מספקים לסוכן כדי שיצליח, משפרת בעשרות אחוזים את המכירות בעסק שלו ואת שביעות הרצון של הסוכן"
סקר של לשכת סוכני הביטוח בדק את שביעות רצון סוכני הביטוח מחברות הביטוח בתחום הבריאות וכן מחברות הנותנת שירות רפואי. בדירוג החברות החיצוניות הנותנות שירות רפואי דורגה MyDoctor במקום הראשון עם ציון 4.3 מתוך 5.
הסקר בדק את איכות השירות של החברות, הוגנות הטיפול בתביעות ואת זמני התגובה. בכל הפרמטרים שנבדקו דורגה MyDoctor ראשונה, עם ציון 4.4 באיכות השירות, 4.2 בהוגנות הטיפול בתביעות ו-4.2 בזמני התגובה.
הזכייה בסקר הנוכחי היא השנייה ברציפות של החברה. ישי קמחי, מנכ"ל MyDoctor, מסביר מה הן הסיבות לכך.
"ראשית אני רוצה להגיד תודה ענקית לכל מי שהצביע לנו (גם למי שמבקר אותנו ביקורת בונה!), מאוד התרגשתי לקבל לפני פרסום הסקר ובמהלך ההצבעות אינספור חיזוקים מסוכני הביטוח, ולאחר פרסום התוצאות כולם חזרו על אותו משפט – 'איזה כיף שזכית, כל כך מגיע לך'. שאני שומע את זה, אני יודע שאני בדרך הנכונה", מציין קמחי.
"ועכשיו לסיבות. זה מכלול של פעולות שעשינו במהלך השנה. השנה החולפת הייתה בסימן הרחבה. הרחבנו משמעותית את שירותי המוקד שלנו עם נציגי שירות נוספים, עם ניסיון מעולם הביטוח, הן באגף קשרי הלקוחות והן באגף התביעות.
"קבעתי יעד לסגירת טיפול בתביעה תוך 3 ימים מרגע שנפתחה. אנחנו אמנם עדיין לא שם, אבל אנחנו עומדים בממוצע של 4-3 ימים! שזה קיצור זמן של 23% מאשר אשתקד.
"במקביל הרחבנו את סל המוצרים האלטרנטיביים שלנו לסוכן, כך שכל סוכן יכול להציע משהו לקהל לקוחותיו שאין בשום מקום אחר. ביחד עם זאת, לא שוכחים כל הזמן לשים דגש על גיוס נותני שירות נוספים להסדר, ומגדילים אותו כל הזמן, בדגש על גיוס רופאים מומחים, רפואת שיניים ורפואה משלימה.
"כמו כן, צירפנו לאחרונה כיועץ לקשרי סוכנים את ליאור רוזנפלד, נשיא לשכת סוכני הביטוח לשעבר, שאת תוצאות שיתוף הפעולה אנו רואים בשטח".
במה נבדלת MyDoctor מחברות השירות האחרות?
"ראשית, אנו חברת רפואה פרופר עם מעל 6,000 נותני שירות בפריסה ארצית. אני לא מכיר גוף בישראל עם פריסה כזו רחבה. בנוסף, יש לנו רשת קליניקות פרטית בבעלותנו שעד סוף השנה תמנה 15 סניפים בישראל. אנו מציעים בקליניקות שלנו מגוון טיפולים משפרי חיים שהלקוחות יכולים לצרוך ביום-יום ולא רק בשעת צרה, כגון תאי חמצן, מימן מולקולרי, כיסא לחיזוק רצפת האגן, 'חללית' להצרת היקפים ועוד. היום אני יכול להגיד בביטחון שכ-15% מכלל המבקרים בקליניקות שלנו הם לקוחות שמממשים את כתב המנוי שלהם.
"ועכשיו תגיד לי אתה, איך הסוכן נראה בעיני הלקוח שרוכש היום כתב מנוי ומחר כבר מפעיל אותו? אם פעם הלקוח היה מדבר עם הסוכן רק במצבים קטסטרופליים, היום זה אחרת, ושם מתגלה היתרון של הסוכן בעיני הלקוח".
תתאר את שיתוף הפעולה בין החברה לסוכני הביטוח?
"אנו מספקים לסוכנים שלנו מגוון כלים מתקדמים לשיפור המכירות וניהול הלקוחות שלהם, כגון פאנל סוכן משוכלל, מערכת דיוור בוואטסאפ, דפי נחיתה מעוצבים, דסק סוכנים, ליווי אישי של מפקח ויועץ לבניית אסטרטגיה, ועוד.
"המעטפת שאנו מספקים לסוכן כדי שיצליח, משפרת בעשרות אחוזים את המכירות בעסק שלו ואת שביעות הרצון של הסוכן, וזה מתבטא בתוצאות הסקר".
האם ישנם כיסויים חדשים ש-MyDoctor תציע בקרוב?
"יש את כתב המנוי 'עזרה סיעודית' אשר השקנו לפני מספר חודשים, בעזרתו אנו מציעים ללקוחות אלטרנטיבה לביטוחי הסיעוד. נכון, זהו לא פתרון להחליף את הביטוח הסיעודי, אבל בוא נגיד שאם אדם הופך לסיעודי כדאי לו מאוד להיות עם הכתב מנוי הזה מאשר בלעדיו. בנוסף אנו עובדים על פתרון טכנולוגי בתחום הבריאות, וזה כבר לריאיון אחר".
כתבות נוספות
אייזיק מציע לשרי האוצר והבריאות לקדם חוק ביטוח סיעוד ממלכתי
הראל מוסיפה כיסויים והרחבות בפוליסת נסיעות לחו"ל דרכון FIRST CLASS
משרד הבריאות הורה לקופות החולים להפסיק לתפעל את הביטוחים הסיעודיים ב-1 בינואר 2026
הראל משיקה מרכז מומחים באסותא לטיפולים מחליפי ניתוח
מנכ"ל כללית מאשים: התערבות חיצונית ברגולציה הובילה לקריסת מערכת הביטוח הסיעודי
כניסה לחשבון שלי
(באמצעות סיסמה קבועה)שמסתיים בספרות {{phone-four-last-digits}}
אנא הזן את הקוד שקיבלת