הכשרה השיקה בחטיבת השירות מערכת ניהול ידע מבוססת AI
הכשרה השיקה מערכת ניהול ידע מתקדמת מבוססת AI שפותחה בתוך החברה. המערכת – כחלק מהרחבת השימוש של החברה ביכולת ה-AI בתהליכים טכנולוגיים – מיועדת לסייע בהכשרתם של נציגי השירות במחלקת השירות ועתידה לקצר את זמני הלימוד ולשפר את מקצועיות הנציגים.
מיכל דוידוב, מנהלת חטיבת השירות בהכשרה: "מטרת המערכת היא לשפר את הדיוק, האיכות וזמני המענה של נציגי השירות. המערכת מבוססת על בינה מלאכותית ומספקת פלטפורמה לנציגים לקבל מידע ותשובות בזמן אמת. המערכת תומכת את נהלי העבודה ויודעת לקדם את השיחה כאשר היא מציעה שאלות המשך באופן חכם ומותאם אישית".
אלעד אלעזרא, מנהל תחום חדשנות ו-AI בהכשרה: "פיתוח המערכת מהווה דוגמה נהדרת לחשיבה העסקית שלנו הממוקדת באיתור ההזדמנויות מהטכנולוגיות הבשלות והמוכחות יותר בעולם ה-AI. התועלת המרכזית של המערכת היא שיפור חוויית הלקוח וחיזוק המענה המקצועי הן ללקוח והן לסוכן. זיהינו צורך, פיתחנו לו מענה טכנולוגי יעיל, ואנחנו כבר במסלול להרחבת והתאמת המערכת למחלקות נוספות בארגון".
כתבות נוספות
BMC ציינה 15 שנות פעילות וסיכמה את שנת 2024
תחרות מצטייני המחשוב 2024 של אנשים ומחשבים: שתי זכיות להכשרה
איילון ביטוח זכתה בפרס מצטייני המחשוב לשנת 2024 של אתר אנשים ומחשבים
אשכול קדם הציגה בכנס שקיימה מערכת ניהול בלעדית לסוכני החברה
מטאור משיקה בית סוכן חדש המתמחה בתחום הפיננסים
כניסה לחשבון שלי
(באמצעות סיסמה קבועה)שמסתיים בספרות {{phone-four-last-digits}}
אנא הזן את הקוד שקיבלת