בלו פרימיום השיקה שירות בוט קולי בניהול תביעות נזקי צנרת בדירות
חברת בלו פרימיום (Blue Premium), מקבוצת דוידוף, השיקה שירות בוט קולי בניהול תביעות נזקי צנרת בדירות. השירות מבוסס על טכנולוגיית בינה מלאכותית ולדברי החברה הוא הראשון מסוגו בתחום לחיבור מהיר וקל בין המבוטח לבין השרברב המתאים בעזרת אלגוריתם חכם.
מהחברה נמסר, כי הבוט הקולי, הנקרא "נועם", מנהל את התהליך מול המבוטח בפוליסת דירה במסלול של "שרברב בהסדר", לאחר פתיחת קריאת השירות במוקד החברה ובירור הצרכים מול נציג אנושי. מרגע שנמסרו פרטי מקרה הביטוח, נכנס לתהליך הבוט הקולי, שמתאם מול המבוטח את מועד השירות הנוח עבורו וכן את השרברב המועדף מבין רשימה של 12 בעלי מקצוע, בהתאם לדירוג איכות עבודתם. לצורך כך, הרובוט הקולי סורק במהירות את השרברבים הנבחרים ועם אישור השרברב הזמין לקריאת השירות, מקבל המבוטח הודעת טקסט עם פרטי השירות שיינתן. סריקת בעלי המקצוע מתבצעת באופן אוטומטי עד לקבלת אישור מהשרברב הראשון, תוך הטמעת קריאת השירות ביומן המשימות שלו במקביל לעדכון המבוטח.
בחברה מציינים עוד, כי תהליך התיאום בין המבוטח לבין בעל המקצוע באמצעות הבוט הקולי מתנהל בפחות משלוש דקות, כאשר בכל שלב בתהליך יכול המבוטח לבקש שיחה עם נציג אנושי. כמו כן, באפשרות המבוטח לקבל מהבוט הקולי את רשימת כל בעלי המקצוע ולבחור באופן עצמאי דרך אפליקציית החברה.
רועי מדמון, מנכ"ל בלו פרימיום: "הכלי הרובוטי שהשקנו תומך בהבאת חדשנות טכנולוגית בניהול תביעות נזקי צנרת ובהפיכת השירות בתחום מלואו טק להיי טק. בתהליך זה אנו ממשיכים ומוסיפים ערך ייחודי לכל גורם בשרשרת ניהול התביעה – המבוטח, הסוכן וחברת הביטוח, לטובת קיצור וייעול זמני הטיפול בנזקי צנרת בדירות וצמצום התעצמות והיקף הנזקים, תוך יצירת חוויית שירות מתקדמת".
כתבות נוספות
אתגרי מקצוע האקטואריה בעידן המודרני יידונו בכנס יום האקטואר הבינלאומי
אמיר בירן רוכש את תיק הביטוח של הסוכן הוותיק עודי חרמוני
עובדי הראל פיננסים התנדבו בניקוי חוף פלמחים
ירדן פלד הצטרף לכוורת המומחים של מטאור כמומחה AI
ארביטראז' גלובל פמילי אופיס קיימה כנס למשקיעים כשירים
כניסה לחשבון שלי
(באמצעות קוד חד פעמי)שמסתיים בספרות {{phone-four-last-digits}}
אנא הזן את הקוד שקיבלת