ביטוח חקלאי משיקה מוצר חדש בתחום הסייבר


ביטוח חקלאי, חברת האינשורטק CI וחברת ביטוח המשנה Swiss-Re משיקים בימים אלו מוצר ביטוח סייבר להגנת המשפחה מפני הסיכונים ברשת בשם סייבר פלוס.
סייבר פלוס מתמקד במניעת אירוע סייבר לצד הענקת סיוע ופיצוי במקרה של חדירה מחשבים ומחיקה או פגיעה במידע (תמונות, מסמכים, סרטונים, אנשי הקשר), תיקון או החלפה של מכשירים שנפגעו כתוצאה ממתקפת סייבר, פיצוי במקרה של fishing (הונאה פיננסית), social engineering וגניבת כסף מחשבון הבנק וסיוע בניהול אירוע של סחיטה כספית. על פי החברות מדובר בתהליך רכישה דיגיטלי האורך כדקה בלבד.
המוצר כולל שני שירותים ייעודיים לצורך הגנה ומניעת אירועי סייבר: האחד 'טוביה', צ'אט בוט חכם מבוסס בינה מלאכותית, המלווה את המשתמש בביצוע פעולות פשוטות המסייעות להקטין את החשיפה לסיכוני הרשת הנובעים מהאתרים והאפליקציות בהן אנו עושים שימוש ביום יום כגון רשתות חברתיות, דוא"ל, מסרים וכדו'. השירות השני הוא אפליקציית סריקה והגנה על המכשירים הדיגיטליים שפותחה על ידי חברת Surance. מדובר בחברה המסייעת בהורדת סיכון וטיפול באירועי סייבר ללקוחות פרטיים, סורקת את הרשת הביתית, מזהה את המכשירים המחוברים, מתריעה על נקודות תורפה ומנחה כיצד ניתן לתקן אותם באופן פשוט ומהיר. בנוסף, ניתן לפנות באמצעות האפליקציה למוקד מומחים זמין כל שעות היממה במקרה של אירוע סייבר.
ביטוח חקלאי הודיעה כי לרגל השקת הפוליסה היא תעניק הנחות משמעותיות ללקוחות ברכישת חבילת משפחה וכן מעניקה את 'טוביה' הצ'אט בוט ללא עלות.
פזית כהן חזות, מנכ"לית ביטוח חקלאי ציינה: "אני גאה ושמחה על השקת ביטוח ייחודי זה, אשר משלב את עולמות הביטוח והקטנת הסיכון למול האתגרים הרבים בתחום התקפות סייבר ומניעתן. בפיתוח המוצר בשיתוף Swiss re וחברת CI הושקעו מאמצים רבים להגיע לכיסוי מדויק ומקסימאלי ובמחירים השווים לכול כיס". עוד הוסיפה: "שיתוף פעולה ייחודי זה יאפשר לנו להוביל את התחום ולהעניק ללקוחותינו מוצר חדשני אשר מותאם לתקופה זו בה יש גידול משמעותי באירועי סייבר".
ירדן פלד, סמנכ"ל השיווק ופעילות CI בישראל מסר כי: "השקת מוצר זה ובזמן זה הם קריטיים לאור העובדה כי יותר ויותר אנשים עובדים מהבית והשימוש במחשבים ניידים, טלפונים חכמים וטאבלטים עולה וכן, לאור העלייה החדה ( 600% בשנה האחרונה) בהתקפות סייבר ואירועי סחיטה", עוד ציין: "הנתון המטריד הוא שיותר ויותר ילדים נחשפים לסיכונים אלו באמצעות הרשתות החברתיות, אפליקציות המובייל ומשחקי המחשב מבלי לדעת שהם חשופים לסכנות שיכולות להיות להן השלכות כספיות וכן השלכות פסיכולוגיות ארוכות טווח. CI משנה סדרי עולם בביטוח המסורתי, ומתאימה את הביטוח לדור החדש של הצרכנים. יצרנו מוצר ביטוח שלא רק מספק מענה ופיצוי בקרות האירוע חלילה אלא גם מסייע למנוע אותו".
כתבות נוספות
פורטינט: זינוק שיא במתקפות סייבר אוטומטיות
"המשיבות או מי מטעמן מתנות מכירת ביטוח חובה ברכישת מוצר נוסף"
שריפות הענק ביום הזיכרון: רוב הפניות למוקד לשכת סוכני הביטוח היו בנושא ביטוח רכב
מתחזקת בביטוחי רכוש ונזק – סאפיינס רוכשת את AdvantageGo
שלמה אייזיק: "להחיל פיקוח מחירים על תעריפי ביטוחי הרכב בישראל"
כניסה לחשבון שלי
(באמצעות סיסמה קבועה)שמסתיים בספרות {{phone-four-last-digits}}
אנא הזן את הקוד שקיבלת