אפקט שחר: כלל מאפשרת לסוכנים לבחור את ספק השירות
כלל ביטוח נענית לקריאת לשכת סוכני הביטוח ומאפשרת מעתה לסוכניה לבחור, במסגרת פוליסת ביטוח הדירה, את ספק השירות בתחום נזקי המים בדירות מקרב 4 ספקים מקצועיים. רשימת הספקים כוללת את שחר נזקי צנרת, ש.כ.ל מבית שגריר, פרי פרימיום וחברת מילגם שירותים לעיר.
קריאת הלשכה לאפשר לסוכנים לבחור את הספק איתו יעבדו ובכך להגביר את התחרות ורמת השירות בתחום, נעשתה על רקע תלונות רבות של לקוחות בנוגע לשירות הלקוי בקבוצת שחר, אשר נדונו בחודשים האחרונים בוועדה לביטוח כללי בלשכה, בראשותו של קובי צרפתי.
צרפתי, שקרא באחרונה לסוכנים לפתוח תביעה אצל חברת הביטוח בכל מקרה של קבלת שירות לקוי מספק שירות, בירך את כלל על הצעד שנקטה וציין כי "השירות החדש ישנה את כללי המשחק. התחרות בין הספקים תוביל לצמצום ניכר בתלונות על שירות לקוי".
עלית כספי, משנה למנכ"ל כלל וראש החטיבה לביטוח כללי, אמרה כי "השירות החדש הוא בגדר מהפכה משום שעד היום יכולת הבחירה של הסוכן היתה מוגבלת. השירות החדש מאפשר לסוכני כלל לבחור את הספק המועדף עליהם והוא שיעניק שירות ללקוחותיהם".
לדברי אודי כץ, נשיא הלשכה, "זהו צעד צרכני חשוב, שיש בו להבטיח רמת שירות גבוהה ומתן מענה מיטבי לצורכי המבוטחים".
כתבות נוספות
סוכנות ג'ינג'ר משיקה פלטפורמה דיגיטלית ומיתוג חדש
גיל שגיב מונה לסמנכ"ל שיווק וחוויית לקוח בעוגן
לשכת סוכני הביטוח קיימה את כנס האביב של מחוזות המרכז והשפלה
"יש לאפשר לבנקים קטנים להיכנס לעולם הביטוח כיצרנים"
עו"ד רני נויבואר מונתה לסגנית בכירה לממונה על שוק ההון ומנהלת חטיבת חא"ט ברשות
כניסה לחשבון שלי
(באמצעות סיסמה קבועה)שמסתיים בספרות {{phone-four-last-digits}}
אנא הזן את הקוד שקיבלת