אסטרטגיה שיווקית חדשה במשגב
סוכנות משגב ירושלים חשפה את האסטרטגיה השיווקית החדשה שלה, והשיקה לוגו ואתר אינטרנט חדשים
יובל נוריאל
29.12.13 | 00:00
1 דקה
סוכנות משגב ירושלים חשפה את האסטרטגיה השיווקית החדשה שלה, והשיקה לוגו ואתר אינטרנט חדשים.
מהסוכנות נמסר כי האסטרטגיה שמה במרכז את הבידול העיקרי של משגב – היותה סוכנות ביטוח והסדרים פנסיונים בלתי תלויה ועצמאית.
הסלוגן שנבחר הוא: "כי פוליסה היא רק חצי ביטוח", ומדגיש לדברי הסוכנות את הערך המוסף של שירות אישי ללקוח.
מנהלת השיווק של משגב, יפעת ורדי-אורן, מסרה כי "השפה החדשה מבטאת את הערך המרכזי באסטרטגיה: שקיפות. ערך זה בא לידי ביטוי בסטנדרט השירות שלנו – סטנדרט משגב. הסטנדרט מתייחס לאלמנטים של שירות ומקצועיות שאנו ממליצים לקחת בחשבון בעת בחירת סוכן או סוכנות ביטוח".
0
כתבות נוספות
סוכנות ג'ינג'ר משיקה פלטפורמה דיגיטלית ומיתוג חדש
סוכנות הביטוח ג'ינג'ר הודיעה היום (א') על השקת מיתוג חדש לצד פלטפ...
מערכת עדיף
20.04.25
2 דקות
לשכת סוכני הביטוח תוקפת את דוח הביניים של הצוות לצמצום הפערים במכשירי השקעה וחיסכון
לשכת סוכני הביטוח הגישה את התייחסותה לדוח הביניים של הצוות לצמצום...
מערכת עדיף
20.04.25
2 דקות
גיל שגיב מונה לסמנכ"ל שיווק וחוויית לקוח בעוגן
גיל שגיב מונה לסמנכ"ל שיווק וחוויית לקוח בעוגן, גוף האשראי החברתי...
מערכת עדיף
20.04.25
1 דקה
איילון מבצעת מגוון חידושים בביטוח כללי פרט
איילון מבצעת בימים אלה שורת עדכונים ושדרוגים במוצרי ביטוח הפרט, ל...
מערכת עדיף
20.04.25
2 דקות
הראל רכשה עם חברת ביטוח קנדית מתקן לוגיסטי חדש לקירור בפלורידה
קבוצת הראל ביטוח ופיננסים בשיתוף פעולה עם חברת הביטוח הקנדית Manu...
מערכת עדיף
20.04.25
1 דקה
כניסה לחשבון שלי
(באמצעות סיסמה קבועה)
שלחנו לך קוד אימות למכשיר הטלפון
שמסתיים בספרות {{phone-four-last-digits}}
אנא הזן את הקוד שקיבלת
שמסתיים בספרות {{phone-four-last-digits}}
אנא הזן את הקוד שקיבלת
טרם נרשמת? הרשם עכשיו
מיון לפי:
תאריך(סדר עולה)
{{modal-message}}