התחברות / הרשמה
  • חדשות ומידע
    • בתעשייה
    • ביטוח בריאות וחיים
    • ביטוח כללי
    • פנסיה וגמל
    • פיננסים והשקעות
    • רגולציה ומשפט
    • מאמרים
    • מתחמי תוכן
      • משברים וחירום
      • עדיף Tech
      • נבחרי השנה
  • VOD
    • ערוצים
      • התפתחות עסקית ואישית
      • אקטואליה ענפית
      • ביטוח כללי
      • ביטוח בריאות
      • ביטוח חיים ופנסיה
      • פיננסים והשקעות
    • כנסים
  • כנסים
    • כנסים עתידיים
    • ארכיון כנסים
  • נתב
  • זירת עסקים
    • ידע מקצועי
    • שיווק
    • עדיף Tech
  • חדשות ומידע
    • בתעשייה
    • ביטוח בריאות וחיים
    • ביטוח כללי
    • פנסיה וגמל
    • פיננסים והשקעות
    • רגולציה ומשפט
    • מאמרים
    • מתחמי תוכן
      • משברים וחירום
      • עדיף Tech
      • נבחרי השנה
  • VOD
    • ערוצים
      • התפתחות עסקית ואישית
      • אקטואליה ענפית
      • ביטוח כללי
      • ביטוח בריאות
      • ביטוח חיים ופנסיה
      • פיננסים והשקעות
    • כנסים
  • כנסים
    • כנסים עתידיים
    • ארכיון כנסים
  • נתב
  • זירת עסקים
    • ידע מקצועי
    • שיווק
    • עדיף Tech
  • עמוד הבית
  • >
  • בתעשייה

איילון ביטוח ראשונה במדד שביעות רצון הסוכנים הפנסיונים

כלל ביטוח שנייה והפניקס שלישית בסקר של לשכת סוכני הביטוח | כמחצית מסוכני הביטוח הביעו שביעות רצון גבוהה ואף גבוהה מאוד מתפקוד המסלקה הפנסיונית
מערכת עדיף 25.11.24 | 18:08 3 דקות
תגיות:
  • שרון רייך
  • הראל
  • הפניקס
  • המסלקה הפנסיונית
  • חיסכון פנסיוני
  • לשכת סוכני הביטוח
  • מגדל
  • איילון
  • מנורה מבטחים
  • כלל ביטוח
מימין: יורם לביאנט, שלמה אייזיק, שרון רייך, מושיק בן פורת | צילום: גיא נקרן

במסגרת הוועידה השנתית של לשכת סוכני הביטוח המתקיימת באילת הוצגו היום (ב') תוצאות סקר שביעות רצון הסוכנים הפנסיונים מחברות הביטוח. הסקר לא כלל השנה את בתי ההשקעות. על פי תוצאות הסקר, חברת הביטוח איילון זכתה במקום הראשון עם ציון 7.41, ולאחריה כלל ביטוח (7.27), הפניקס (7.11), הראל ומגדל (6.75 כל אחת) ובמקום האחרון מנורה מבטחים (6.5). יש לציין, כי איילון אינה מנהלת קרן פנסיה, אך היא משווקת מוצרי חיסכון פנסיוני וחיים.

בסקר שנערך ע"י מכון שריד, במהלך החודשים אוקטובר-נובמבר, השתתפו 624 סוכנים פנסיוניים החברים בלשכת סוכני הביטוח.

תחומי שביעות הרצון אשר נמדדו: איכות השירות, משך הזמן והוגנות הטיפול בתביעות, שקיפות חישוב העמלות, הוגנות כלפי הסוכן במתן דמי ניהול ללקוח סוכן לעומת לקוח ישיר, רמת התפעול השוטף ומחשוב תהליכים תפעוליים בחברה.

נקודות לשיפור ושימור בחברות

• איילון. הנקודות העיקריות לשימון: מכבדים את הסוכנים ולא מתחרים בהם (47.5%) וקשר שוטף וליווי מקצועי (40%). הנקודות העיקריותן לשיפור: תשתית טכנולוגית מיושנת (33.3%) וזמן הטיפול בסילוק תביעות ובקשות לקוח (17.9%).

• כלל ביטוח. הנקודות לשימור: קשר שוטף וליווי מקצועי (41.8%) ורמת מקצועיות צוות השירות (32.9%). הנקודות לשיפור: חוסר הוגנות במתן תנאים ללקוחות סוכן (15.9%) וזמן טיפול בסילוק תביעות ובבקשות לקוח (14.2%).

• הפניקס. הנקודות לשימור: קשר שוטף וליווי מקצועי (37.2%) ורמת מקצועיות של צוות השירות (26.1%). הנקודות לשיפור: חוסר הוגנות במתן תנאים ללקוחות סוכן (20.9%) ופנייה ישירה למבוטחי הסוכן (18.5%).

• הראל. הנקודות לשימור: טכנולוגיה ודיגיטציה (39.4%) וקשר שוטף וליווי מקצועי (31%). הנקודות לשיפור: חוסר הוגנות במתן תנאים ללקוחות סוכן (18.6%) וזמן הטיפול בסילוק תביעות ובבקשות לקוח (18.3%).

• מגדל. הנקודות לשימור: קשר שוטף וליווי מקצועי (31.6%) ורמת מקצועיות צוות השירות (25.2%). הנקודות לשיפור: זמן הטיפול בסילוק תביעות ובבקשות לקוח (24%) ושירות לקוי (16.8%).

• מנורה מבטחים. הנקודות לשימור: קשר שוטף וליווי מקצועי (30.7%) וקשר מהיר וזמין למנהלים (30.1%). הנקודות לשיפור: פנייה ישירה למבוטחי הסוכן (17.1%) וחוסר הוגנות במתן תנאים ללקוחות סוכן (16.4).

מנכ"ל איילון, שרון רייך, מסר: "אנחנו שמחים לקבל פעם נוספת הכרה על פעילותנו בתחום השירות, לאחר שהצבנו נושא זה כיעד אסטרטגי מרכזי של החברה. אנו גאים באמון שניתן בנו ובהישגיה של איילון בשירות, המשקפים את מצוינות החברה ביישום האסטרטגיה למתן שירות מקצועי. הישגים אלה הם תוצאה של שיפור מתמיד, והתאפשרו בזכות פעילות רוחבית חוצת חברה, הירתמות ושיתוף פעולה של כלל החברה. ברצוני להודות לכל עובדות ועובדי איילון, אשר מיישמים יום יום את ערכי השירות של איילון".

באיילון מציינים כי החברה דורגה ראשונה גם בקרב המחוזות/סניפים, כאשר מחוז חיפה והצפון של איילון ביטוח דורג במקום הגבוה ביותר בקרב כל המחוזות והסניפים בענף הביטוח בישראל.

שביעות רצון מהמסלקה הפנסיונית

עוד בחן הסקר את שביעות רצון הסוכנים מהמסלקה הפנסיונית. כמחצית מסוכני הביטוח הביעו שביעות רצון גבוהה ואף גבוהה מאוד מתפקוד המסלקה הפנסיונית, כאשר 42.2% ציינו ששביעות הרצון שלהם גבוהה, ו-7.4% ציינו כי שביעות הרצון שלהם גבוהה מאוד.

37.4% מהמשיבים ציינו כי שביעות הרצון שלהם בינונית, 8.8% ציינו כי שביעות הרצון שלהם נמוכה, ו-4.4% ציינו כי הם כלל אינם שבעי רצון מתפקוד המסלקה.

שיפורים נדרשים במסלקה: 42.8% מהסוכנים ציינו כי הקטנת עלויות השירותים של המסלקה היא עניין נדרש מבחינתם. 23.5% מהסוכנים ציינו כי המענה של המסלקה צריך להיות מהיר וזמין יותר עבור הסוכן. 22.8% ציינו כי נדרש שיפור באיכות ושלמות המידע. 20.2% ציינו כי יש להוסיף יישומים חדשים למסלקה. 17.3% ציינו שיש לשפר את האינטגרציה של המסלקה עם מערכות ניהול הלקוחות.

כתבות נוספות

עובדי כלל השתתפו בהקמת מרחב טיפולי לנפגעי פוסט טראומה

כ-200 עובדי קבוצת כלל ביטוח ופיננסים מסניפי חיפה ונצרת השתתפו ביו...
מערכת עדיף 14.05.25 1 דקה

מגדל חוזרת עם סדרת הוובינרים "השקעות בזרקור" בפורמט חדש

זו השנה השלישית ברציפות בה מגדל ביטוח ופיננסים יוזמת את סדרת מפגש...
מערכת עדיף 13.05.25 3 דקות
השקת מועדון האלף

סופרסונס ואקסלנס טרייד הקימו מיזם לעידוד השקעות נשים בשוק ההון

ארגון סופרסונס לקידום נוכחות נשית שוויונית בצמתי הכרעה והשפעה ואק...
מערכת עדיף 13.05.25 2 דקות
כלל ביטוח - צועדים בשביל גיא גלבוע דלאל

צועדים בשביל גיא גלבוע דלאל

מאות עובדי כלל ביטוח ופיננסים והנהלת החברה צעדו היום (ב') בשביל ג...
מערכת עדיף 12.05.25 2 דקות
IBI בית השקעות - הסכם חסות ראשית עם הפועל תל אביב כדורסל

ספונסר ראשי חדש למועדון הכדורסל הפועל תל אביב: IBI בית השקעות

מועדון הכדורסל הפועל תל אביב ו-IBI בית השקעות הודיעו על חתימת הסכ...
מערכת עדיף 12.05.25 3 דקות

כתבות אחרונות

  • 1
    כ-200 עובדי קבוצת כלל ביטוח ופיננסים מסניפי חיפה ונצרת השתתפו ביום התנדבות ב"יער...
  • 2
    זו השנה השלישית ברציפות בה מגדל ביטוח ופיננסים יוזמת את סדרת מפגשי ההשקעות הדיגי...
  • 3
    ארגון סופרסונס לקידום נוכחות נשית שוויונית בצמתי הכרעה והשפעה ואקסלנס טרייד מבית...
  • 4
    מאות עובדי כלל ביטוח ופיננסים והנהלת החברה צעדו היום (ב') בשביל גיא גלבוע דלאל ב...
  • 5
    מועדון הכדורסל הפועל תל אביב ו-IBI בית השקעות הודיעו על חתימת הסכם חסות ראשית חד...

מעוניינים להשאר מעודכנים? הרשמו לניוזלטר של עדיף


    אתר זה מוגן ע"פ מדיניות הפרטיות ותנאי השימוש של גוגל
    אתר זה מוגן ע"פ מדיניות הפרטיות ותנאי השימוש של גוגל
    מוסיפים לך ערך
    טלפון: 03-9076000
    פקס: 03-9076001
    אימייל: [email protected]
    כתובת: האורן 12,
    מושב מגשימים
    ישראל
    מדורים
    • בתעשייה
    • ביטוח בריאות וחיים
    • ביטוח כללי
    • פנסיה וגמל
    • פיננסים והשקעות
    • מאמרים
    כלים
    • אודות
    • יצירת קשר
    עלינו
    • עמוד הבית
    • אודות
    • יצירת קשר
    בניית אתרים

    כניסה לחשבון שלי

    (באמצעות סיסמה קבועה)
    שכחת סיסמה? איפוס סיסמה
    אני זוכר/ת את הסיסמה, רוצה להתחבר
    שלחנו לך קוד אימות למכשיר הטלפון
    שמסתיים בספרות {{phone-four-last-digits}}
    אנא הזן את הקוד שקיבלת
    טרם נרשמת? הרשם עכשיו
    מיון לפי:
    {{modal-message}}

    יש לי שאלה עבור מוצר: איילון ביטוח ראשונה במדד שביעות רצון הסוכנים הפנסיונים.

      אתר זה מוגן ע"פ מדיניות הפרטיות ותנאי השימוש של גוגל