"אחד מתוך שלושה אנשים סובל בתחום הנפש – קופות החולים לא יכולות לתת מענה"
"בישראל היום אחד מתוך שלושה אנשים סובל ממשהו בתחום הנפש – חרדות נטישה, הפרעות אכילה, מתחים ועוד דברים שחייבים טיפול. אבל קופות החולים לא יכולות לתת מענה בנושא של פסיכולוגים, פסיכיאטרים וקלינאים – והתורים הם לחודשים קדימה", הסביר מיקי קופל, מנכ"ל מדיהו, בריאיון לדורון הורנפלד, מייסד ובעלים iclaim.
בריאיון שעסק, בין היתר, בצורך בפתרונות בתחום בריאות הנפש, הוסיף קופל כי "הפתרון קיים בכתבי מנוי הנותנים לאוכלוסייה מה שהמוסדות לא יכולים לספק", ודיבר על מדיהו סול, מוצר חדש של החברה. "לדוגמה, אחד הפתרונות המוצעים על ידי מדיהו סול הוא עזרה ממנטור, מוצר המונגש בשיתוף פעולה עם אלון גל וחני שפיס". קופל הדגיש: "זה לא מחליף פסיכולוג או פסיכיאטר, אבל זה פתרון נגיש, מיידי ואחד על אחד".
איך אתה רואה את עולם כתבי המנוי?
"אנחנו יודעים לזהות כשלים, לפתח ארגז מוצרים ולהפוך אותו לכתב מנוי שמשווק ללקוחות הסופיים ולשם העולם הולך. הרי גם חברות ביטוח מפתחות מוצרים נספחים לפוליסות, וזאת תחרות מבורכת. ככל שיהיו יותר מוצרים הלקוח ירוויח".
אתה מאוד פעיל במספר תחומים. יש לך את סטארט קופל גרופ, חברה של תפעול פנסיוני שנקראת ג'וביט, חברת מדיהו בתחום התביעות בבריאות. יש עוד משהו שאתה מכין לענף?
"יש תמיד מוצרים חדשים בתנור. האסטרטגיה שלנו היא לפתח מוצרים כדי שלסוכנים יהיו יותר כלים. הלקוחות יהיו יותר מרוצים מהשירות והסוכנים ירוויחו כסף".
לאיזה כיוון הולכים סוכני הביטוח?
"כבר ב-2004 אמרו לי שאין עתיד לסוכני הביטוח, אבל היום אני מרצה במכללות ורואה את הדור הצעיר. סוכנויות חדשות קמות כל הזמן וגם נתוני הפיקוח מראים שעדיין למעלה מ-80% מהמוצרים נרכשים דרך סוכני הביטוח. אין להם תחליף".
לצפייה בריאיון עם מיקי קופל – לחצו כאן
כתבות נוספות
מנורה מבטחים וחברת מגנוס חילצו זוג ישראלי מאזור לחימה באתיופיה
פספורטכארד נערכת לקראת תפילות ראש השנה באומן
פספורטכארד: זינוק של כ-70% ברכישת ביטוח נסיעות ביום הנסיעה
יותר מ-700 משתתפים בכנס הבריאות ה-21 של עדיף
"אחרי ה-7 באוקטובר – 1.5 מיליון נפגעי נפש ישירים"
כניסה לחשבון שלי
(באמצעות קוד חד פעמי)שמסתיים בספרות {{phone-four-last-digits}}
אנא הזן את הקוד שקיבלת