אות השירות בתחום ביטוח האשראי ל-Coface ישראל בערב ועידת עדיף
חברת ביטוח האשראי הבינלאומית Coface ישראל זכתה השבוע ב'אות השירות' בתחום ביטוח האשראי בישראל. האות הוענק למנכ"ל החברה כרמינה מנדולה על ידי עופר נוריאל, העורך הראשי של עדיף תקשורת, בערב הגאלה שנערך במסגרת אירועי ועידת עדיף ה-17. האות, Service Award , הוענק לחברה על החידושים הטכנולוגיים שהכניסה ועל השקת פוליסת ביטוח האשראי החדשה של החברה.
בשנה האחרונה, נמסר מהחברה, היא השיקה פוליסת ביטוח אשראי חדשנית, TradeLiner, המבוססת על ניתוח הצרכים והדרישות של עשרות אלפי לקוחות בעולם. "הפוליסה נועדה להעניק למבוטח מידע ברור, גמישויות בניהול האשראי, בהירות משפטית ושקיפות מלאה לאירועי הביטוח השונים ולדרישה לתגמולי הביטוח. הפוליסה קצרה יותר, ללא 'אותיות קטנות' או 'שטחים אפורים'", מסבירים ב- Coface.
בנוסף, מציינים בחברה, הפוליסה מאפשרת אופציות ביטוחיות שנועדו להעניק לעסק הגנות נוספות החל מתהליכי הייצור ועד למכירה כדוגמת: מקדמות, עלויות ייצור, ביטוח הסכמי מכירה שונים, מתן פתרונות ביטוחיים למגוון מודלים עסקיים ורכיבי התשלום, קיצור תקופת ההמתנה לתשלום תגמולי ביטוח לפי צורכי המבוטח, כיסוי ביטוחי בהיקף של 90%, ביטוח הזמנות (מכירות שטרם נשלחו בגינן חשבוניות על ידי המבוטח) וכן ביטוח סכסוכים מסחריים מוצדקים.
החברה גם השיקה השנה אפליקציה ייחודית, CofaMove, המאפשרת לקבל לסלולארי, בכל מקום ובכל זמן, את שלושת השירותים המרכזיים להם זקוק מנהל האשראי מחברת ביטוח האשראי: הגשת בקשות למכסות אשראי מ- Coface, בדיקת מכסות קיימות ובדיקת דירוג קונה בתיק הקיים. זאת כשירות משלים למערכת האונליין של החברה Cofanet. בנוסף, החברה מציעה גם פתרונות וממשקים מתקדמים לחברות גלובליות ורב לאומיות.
כרמינה מנדולה, מנכ"ל Coface ישראל, הודה על קבלת האות: "מפגישה עם מאות מנכ"לים וסמנכ"לי כספים הפועלים בשוק המקומי ובשווקי חו"ל, אנו רואים שהיה בשוק הישראלי צמא גדול לשינוי. אנו רואים שהלקוחות בישראל חיכו לשחקן חדש, שחקן בינלאומי, שיוכל להעניק להם תנאים, שירותים וקיבולת אשראי שלא היו קיימים עד כה. אנו שמים דגש מרכזי על תחום שירות הלקוחות ושמחים לקבל על כך את האות"
כרמינה מנדולה (מימין) ועופר נוריאל לאחר הענקת האות / צילום: סטודיו עדיף
קבוצת Coface, שהנהלתה ממוקמת בצרפת, "נחשבת למובילה בינלאומית בתחום ביטוחי האשראי, כבר יותר מ-70 שנים,, מציינים בחברה ומוסיפים כי "פוליסת ביטוח האשראי של החברה מגינה על חברות ועסקים כנגד הפסדים פוטנציאליים הנובעים מאי תשלום של לקוחותיהם ברחבי העולם. במקרה של אי תשלום על ידי לקוח Coface תפצה את מבוטחיה, ובכך תמזער את ההפסד הנגרם. בנוסף, לאחר שסכום החוב נקבע, צוות המומחים של Coface מיישם טכניקות מוכחות למקסום תהליך הגבייה".
לקבוצה כ-100 סניפים וחברות-בת ברחבי העולם, כולל בישראל. הקבוצה מבטחת מכירות אשראי של יוותר מ-40 אלף לקוחות ביותר מ-200 מדינות ברחבי העולם.
כתבות נוספות
ד.נ.ר השיקה בכנס השנתי אתר חדש המיועד לסוכני הקבוצה
כלל ביטוח ופיננסים תרמה כ-6,000 חבילות מזון לראש השנה
לקוחות בלו פרימיום קיבלו לוחות שנה של החברה אותם ציירו ילדי העובדים
כלל החזקות מאמצת מדיניות חלוקת דיבידנד
קבוצת הראל ערכה טקס הוקרה למתנדבים המצטיינים במיזם המשותף עם עמותת נבט
כניסה לחשבון שלי
(באמצעות קוד חד פעמי)שמסתיים בספרות {{phone-four-last-digits}}
אנא הזן את הקוד שקיבלת